• Als je beld om informatie over de wachttijden krijg je per dag andere antwoorden.
    Het begint met 80 dagen dan wordt het meer dan 80 dagen daarna is het meer dan 140 dagen, als dan vraag: het kan dus 180 dagen zijn?
    Ja dat kan ook. Is dan het antwoord.

    Maak er een duidelijk antwoord van!

    Succes met alles.

    Door Joep op 24 oktober 2019 Reageer

  • Ik kan helaas geen positieve review over dit ziekenhuis schrijven.

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Veels te lange wachttijden. Ik ben eind april aangemeld door mijn huisarts en eind augustus kon ik pas komen.Voor de uitslag van de foto's en scans kan ik weer 2 maanden wachten zodat ik eind oktober pas krijg te horen wat er bij mij gevonden is. Al met al ben ik dan een half jaar verder. In deze tussentijd word er niets aan de hevige toenemende pijnen gedaan die ik aan 3 rugoperaties (overigens in een ander ziekenhuis) heb over gehouden dus ben hier niet accoord mee gegaan. Na lang aandringen heeft de dokter mij dan gebeld en hoewel de uitslagen niet goed waren en gebleken is dat ik veel pijn had heeft hij mij terug gestuurd naar het ziekenhuis waar ik notabene uitbehandeld ben. Onbegrijpelijk. Ook is er een gebrekkige communicatie tussen mij en de behandelend arts en met zijn secretaresse.

    Door Lara op 20 september 2019 Reageer

  • Kom ik daar in Zevenaar met spoed betreffende zorgen schade aan mijn rug en nek door botsing. Kon mijn nek niet meer draaien en deed flink pijn, was ook duizelig. Bij de balie werd ik niet geholpen maar weggestuurd richting Arnhem. Er zit geen spoedafdeling in Zevenaar volgens medewerkers aan de balie. Heel onbegrijpelijk, iemand met flinke pijnklachten wegsturen naar 20 KM verderop. Met moeite alles volgehouden en flink zitten te huilen, niemand die me hielp of begreep. Heel koud allemaal.

    Zwakke punten
    niet mensen helpen in nood.

    Door henni op 7 augustus 2019 Reageer

  • Proberen vanaf februari een combinatie afspraak te maken in Ter Gooi HILVERSUM !!!
    Krijgen schriftelijke afspraken Blaricum .
    De ene specialist plant al jaren de afspraak 1 jaar voor uit.
    Voor de andere specialist is dat onmogelijk(maximaal 8wekenvooruit)telkens is het onmogelijk om op 1 dag te plannen,terwijl de behandeling i.v.m.vernieuwde apparatuur gemiddeld een half uur in beslag neemt .Is natuurlijk de eventuele nieuwe afspraak niet zeker.

    Sterke punten
    De assistenten doen hun best.
    Waarschijnlijk regels van boven af.

    Zwakke punten
    De knelpunten zitten waarschijnlijk in het nieuwe systeem van de specialist welke geen afspraken een half jaar vooruit kan plannen,en niet in de zelfde lokatie.
    Het is te dwaas om van diverse personeelsleden te horen dien maar een klacht in.
    Het gevoel bestaat dat de leuze van patiŽnt gericht erg tekort schiet.
    De patiŽnt mag er wel daardoor twee dagen voor uit trekken,hoe zo is Groen zijn belangrijker dan de patiŽnten.

    Door Wil Veldwijk op 19 juli 2019 Reageer

  • rond 18.00 binnen gebracht met de Ambulance, diagnose hardinfarct. om 3 uur in de nacht door personeel van de instelling naar huis gestuurd met nog steeds ernstige klachten. Konden niets vinden. 2 dagen later met grote spoed opgenomen hartbewaking VU ziekenhuis. 5 dagen gelegen. Geholpen aan een vaat verbouwing bij het hart. Klacht ingediend bij de klachten commissie Dijklander en zoals verwacht afgewezen.
    Geen enkele fout gemaakt. Conclusie Gerespecteerd ziekenhuis VU blijkbaar onkundig want zij nemen iemand 5 dagen op om NIETS. Schandelijk slecht ziekenhuis dat dijklander. Geef het maar een nieuwe naam maar het blijft het onkundige WFG

    Zwakke punten
    Alles

    Door Oosterveld op 2 juli 2019 Reageer

  • Mijn moeder is in mei 2015 overleden door toedoen van een verpleegster op de intensive care afdeling.
    Ik heb een gesprek gehad met de directeur van die afdeling hierover.
    Hij zou er achteraan gaan wat er is fout gegaan.
    Het is nu meer dan 4 jaar geleden,en ik heb nog niks vernomen.
    Ook de manier waarop het verder werd afgewikkeld vlak na de dood van ons moeder is erg discutabel.
    Ik vermoed dat er dingen gebeuren op de afdeling die eigenlijk niet kunnen.

    Door Paul Schilp op 19 juni 2019 Reageer

  • Sinds de fusie is de procedure bij het telefonisch contact zoeken veranderd, en NIET ten goede. De 1e juffrouw verbindt je door met een centrale, daar kom je vervolgens in een eeuwig durende wacht. Daar is van mijn kant geen tijd voor. Doordat ik dus niet geholpen was, kon ik de tijd van mijn afspraak niet bevestigd krijgen. Daardoor was ik 20 minuten te laat. Deze gang van zaken is niet EFFIC√ŹENT. Er moet snel teruggegaan worden naar de situatie zoals hij was in het WFG, of een WEL verbeterde versie daarvan.

    Door van Hulzen K op 13 juni 2019 Reageer (1 reactie)

  • Mijn afspraak is al TWEE keer afgezegd (eerste keer doordat die persoon ziek was, tweede keer omdat bleek dat ik bij de verkeerde persoon/afdeling was ingepland!), waardoor ik al ANDERHALVE MAAND aan het wachten ben tot deze afspraak eens plaats kan vinden! Daarbij heb ik ook nog eens voor niks vrij genomen van mijn werk. En voor de nieuwe afspraak moet ik dus weer vrijnemen van mijn werk, anders moet ik 3 MAANDEN wachten tot juni voor de eerstvolgende mogelijkheid?! Ik kan niet beschrijven hoe belachelijk en onprofessioneel ik dit vind!

    Door Arn op 25 maart 2019 Reageer

  • Mijn afspraak is al TWEE keer afgezegd (eerste keer doordat die persoon ziek was, tweede keer omdat bleek dat ik bij de verkeerde persoon/afdeling was ingepland!), waardoor ik al ANDERHALVE MAAND aan het wachten ben tot deze afspraak eens plaats kan vinden! Daarbij heb ik ook nog eens voor niks vrij genomen van mijn werk. En voor de nieuwe afspraak moet ik dus weer vrijnemen van mijn werk, anders moet ik 3 MAANDEN wachten tot juni voor de eerstvolgende mogelijkheid?! Ik kan niet beschrijven hoe belachelijk en onprofessioneel ik dit vind!

    Door Arn op 25 maart 2019 Reageer

  • Als je de kliniek wil bereiken hang je iedere keer 10 tot 20 minuten in de wacht. Met om de minuut een vervelend bandje ‚Äúal onze medewerkers zijn in gesprek‚ÄĚ

    Dit moet beter.

    Door Vissers op 5 februari 2019 Reageer

  • Laatst afspraak gehad bij plastisch chirurg en ben daar op mijn laatste krachten naar toe gegaan. Daar stuurden ze mij naar EHBO. Kom bij de triage en werd blauw ingeschaald. Omdat ik niet ziek eruit zak. Dus eerst naar hap waar ze mij vertelden dat ze met deze waarden weer verwezen naar spoed. Meld mij weer aan en de triage schaalde weer blauw in.. wel hartfilmpje genaakt en bloed geprikt en urine ingeleverd. Ik mocht niet eten en drinken terwijl ik naderhand de symptomen van uitdroging onderzocht heb en alle symptomen waren er. Maar ja voor de 4e keer ik oogde zo gezond. 22.00 werd ik eindelijk onderzocht en weer oogde ik zo gezond totdat de waarden bekeken werden en ik uitgedroogd bleek met nierfunctie van 58%. Daarna dus pas goed geholpen. 1 van de symptomen is depressie en als gevolg daarvan su√Įcidale gedacht want was zo moe eb lathargy, s geworden. Daar zat ik dan urenlang alleen zonder dat iemand nog naar mij kwam kijken. De neiging om weg te kruipen en het idee dat ik de afsluit dopjes van het infuus naaldjes open zou maken. Maar ja ik oogde niet ziek. Ik zou dolgraag horen waarom ik zolang in die lege wacht kamer zat want eigenlijk heeft mijn dit getriggerd naar vroeger waar ik zeer slechte ervaring had bij de EHBO. Ik kan dit geen plek geven. Ik vermoed dat jullie dachten dat ik aansteller was.

    Sterke punten
    Toen eindelijk de diagnose er was werd er adequaat gehandeld en ben goed verzorgd. Wel naar nogmaals te horen dat ik gezond toonde waren ze wel geschrokken dat ik echt ziek was en ben super verzorgd daarna. Daar bedank ik jullie voor.

    Zwakke punten
    Mensen met psychiatrisch achtergrond hebben jullie te weinig inzicht in.

    Door Erna op 6 juli 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Nou na 2 1/2 jaar pijn ben ik nogsteeds noet goed geholpen in het beatrixziekenhuis. Ben er zelfs weggelopen uit het ziekenhuis met een lichaam vol morfine. Klacht ingediend en er werd een hoorzitting ingesteld. Ik had alleeb teveel pijn om op deze hoorzitting te komen en had mijn vrouw en moeder gemachtigd om daar naartoe te gaan en mijn verhaal te vertellen. Tijdens het wachten in de gang hoorde mijn vrouw het gesprek aan tussen de neuroloog en de mevrouw waar ik de klacht bij had ingediend. Die heel vriendelijk was over de telefoon en alles wel zou regelen. Hier blijkt echter het volgende. Mijn vrouw hoorde haar zeggen ik heb beveiliging geregeld en ze zei tegen de neuroloog heb je je kogelvrije vest aan zogenaamd als grap. Als je zoveel pijn hebt. Is dat letterlijk een klap in je gezicht. Mevrouw heeft dit als klacht daarna van mij gehoord en heeft haar excuses gemaakt. Natuurlijl kan ik dat niet accepteren na 2.5 jaar strijd tegen pijn en ellende van verkeerde beoordelingen van specialisten binnen dit ziekenhuis en doktoren bedrijfsartsen etc psychologen psychiaters die mijn niet serieus namen zagen alles als theatraal gedrag. Later bleek na 2 jaar dat het een hernia is ipv psychisch.

    Sterke punten
    De enige dokter die mij goed heefr geholpen binnen neurologie is dhr Eikelenburg. Komt zeer professioneel over. Zijn collega's hebben zeker een cursus nodig. Hoe ga ik met clienten om.

    Zwakke punten
    Slechte kennis klachten afhandeling is zeer slecht. Patienten worden ziek ontslagen terwijl ze haast geen clienten hebben. Begrip is er praktisch niet.

    Door Blommers op 30 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Ik ben verwezen naar arts Missotten door mijn eigen oogarts maar bij de eerste kennismaking had ik een akelig gevoel. Geluisterd naar mijn gevoel en thuis op Google gaan zoeken. Deze arts is veroordeeld door het tuchtcollege! Dat schijnt niet zomaar te gebeuren. Ik ga niet meer terug. Mijn ogen zijn mij dierbaar. Onvoorstelbaar dat iemand gewoon mag doorwerken.

    Sterke punten
    Aardige secretaresse.

    Zwakke punten
    Een arts in dienst houden die de fout is in gegaan.ik zou pleiten voor eerlijk zeggen dat men een straf heeft gekregen bij het tuchtrecht en dan patiŽnt de keuze geven of men door die arts wel dan niet behandeld wil worden.

    Door Lisa van Dij op 23 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Ik werd met spoed doorverwezen voor een MRI scan bij neurologie. De vrouwelijke neuroloog G. Mochel.
    Deze vrouw kan niet met zieke mensen omgaan en was erg dwingend van je moet dit en je moet dat. Vervolgens trek ik mijn kleding uit en zegt ze ik ben geen slaaf!!! oftewel ze wil me niet helpen. Gaf haar meerdere keren aan doe niet zo moeilijk en help me gewoon, maar ze bleef moeilijk doen. waarop ik explodeerde van woede, ik moet 4 mofine tabletten per dag slikken en werd met spoed naar de MRI gestuurd, ben weggelopen aangezien met deze vrouw niet te praten valt. Andere afspraak gemaakt met een andere
    Neuroloog alleen moet ik nu 10 weken wachten met de verschrikkelijke pijn. Ik kan niet zitten en niet lopen van de pijn. Zonder onderzoek willen ze alles op psychisch gooien.
    heb blauwe en rode vlekken op mijn rug van de pijn en zal allemaal psychisch zijn. Werd er kwaad om. Kort daarna word ik gebeld door de huisart Dokter Rogier, wat ben jij schandalig tekeer gegaan tegen mijn collega. En ik verwacht dat je je excuses aanbied . En je klacht intrekt.
    Dit kan ik natuurlijk niet doen, dit gaat wel even om mijn lichaam, blijkbaar worden er patienten gegevens onderling uitgewisseld en dingen waar ik totaal niet van hou.
    Daarbij is de afdeling neurologie aan de einde van de gang. Je moet een end lopen om er te komen, rolstoel kan ik niet in zitten van de pijn, kortom beatrixziekenhuis is een waardeloos ziekenhuis. Hoe ze zo n hoge waardering hebben gekregen verbaast mij zeer. Maar zal wel vriendjespolitiek achter zitten. Ken veel betere ziekenhuizen dan deze.

    Sterke punten
    geen sterke punten . Alles is er slecht geregeld.
    Begint al met de dure parkeergarage. Bij binnenkomst
    gelijk een restaurant met ongezonde producten.
    En als je iets mankeer en veel pijn hebt moet je het halve ziekenhuis doorlopen om bij de juiste afdeling te zijn.
    Inschrijven is ergens bij de lift , stond voor noppes te wachten bij neurologie, moest ik met veel pijn weer terug lopen de gehele gang uit om me inteschrijven. En na lang wachten , werd ik als een hond behandeld en uiteindelijk ben ik niet geholpen of begrepen.

    Zwakke punten
    . Alles is er slecht geregeld.
    Begint al met de dure parkeergarage. Bij binnenkomst
    gelijk een restaurant met ongezonde producten.
    En als je iets mankeer en veel pijn hebt moet je het halve ziekenhuis doorlopen om bij de juiste afdeling te zijn.
    Inschrijven is ergens bij de lift , stond voor noppes te wachten bij neurologie, moest ik met veel pijn weer terug lopen de gehele gang uit om me inteschrijven. En na lang wachten , werd ik als een hond behandeld en uiteindelijk ben ik niet geholpen of begrepen. Mensen die dringend hulp nodig hebben word het heel moeilijk gemaakt zelfs zo moeilijk dat ik weg ben gelopen met weet ik veel wat voor ziekte ik heb, moet 4 morfine slikken per dag om de pijn te onderdrukken. Kortom dokter Rogier en dokte G Mochel scoren geen hoge punten bij mij

    Door Blommers op 13 maart 2018 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • heb op 4 december een afspraak gehad met dokter tan die heeft me gezien en een aanvraag ingediend bij het ziekenfonds voor een wenkbrauw correctie brief gehad van het ziekenfonds is goedgekeurd maar begreep de brief niet helemaal dus naar de afspreekbalie met de brieft en gevraagd of de goedkeuring code voor een of 2 ogen was dat wist de dame achter de balie niet toen gevraagd wat de dokter aangevraagd had een of twee ogen dat wist ze ook niet want de dokter die mij gezien heeft doet die operaties niet dus moest maar een afspraak maken met de dokter die de operatie wel doet en als die een andere operatie wil ja dan moet er een nieuwe aanvraag ingediend woorden bij de zorg verzekeraar neem aan als je achter die balie zit dat je toch wel moet weten wat de codes op de brief in houden en kan je ook in de computer zien wat de dokter tan aangevraagd heeft in dan mij aan kijken of ik een of andere dombo ben was er gelijk klaar mee goedkeur brief verscheurd

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    mensen met weinig kennis van zaken achter de balie

    Door hennevanger op 1 februari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Mijn dochter moest bloed laten prikken, Nou de huisarts gaf door dat ze het hadden verpest. En god weet wat ze met het bloed hebben gedaan, verkocht of verspild.
    Mijn dochter wordt nu via de huisarts doorverwezen naar Maag, darm Lever afd. want haar probleem werd erger.
    Nu komt ze daar aan op 8-1-2018 jl. En nu moet ze WEER bloed laten prikken en ontlasting inleveren. Nou wat denk je;
    Ze krijgt 2 ontlasting potjes met de naam van een andere patient. Dus wat zou er gebeuren als ze dit niet had gezien. Waarvoor zij behandeld moet worden, daar zou die andere patient voor behandeld worden en een andere patient zou medicijnen en behandeling krijgen waarvoor mijn dochter behandeld zou moeten worden. Gaat goed hier met die blinde, onzorgvuldige en ongeschoolde medewerkers van het Flevoziekenhuis.

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    BIJNA ALLES EN OVERAL
    Onzorgvuldig
    Slecht
    Halen patienten door elkaar
    Raken bloed kwijt en ga zo maar door

    Door Sanam op 9 januari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Het Spaarne Gasthuis heeft een aantal stappen in haar sollicitatie programma op haar website geplaatst. In werkelijkheid houdt ze zich niet aan deze stappen. Klachten over de sollicitatieprocedure worden niet door de klachtencommissie afgehandeld, maar mag de afdeling zelf afhandelen. Liegen en bedriegen komt dus voor.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    vriendjespolitiek, slager keurt zijn eigen vlees.

    Door Frank op 4 december 2017 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Dramatische planning in Tergooi. Bij iedere afspraak in Tergooi moet je altijd tenminste een half uur wachten, meestal (veel) langer. Als je daar iets van zegt zijn ze not amused en hoor je dat ze van de verzekering of van hogerhand niet meer dan 10 min per patient mogen inplannen, maar dat het in werkelijkheid langer duurt. Ze weten dus al tevoren dat je (erg) lang moet wachten en doen er niets aan. Het gemak waarmee ze met de tijd van de patienten en begeleiders omspringen. Schande!

    Door Ontevreden op 4 december 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Op 24-11-2017 is door de heer den Boer een nieuwe heup geplaatst via de voorste benadering.De operatie is prima geslaagd,na de operatie verder verzorgd door geweldige mensen.Als ik een cijfer zou moeten geven kom ik op een 9 uit .Wel is er wat mij betreft kritiek over de voorlichtingsmiddag aangaande de operatie en daarna.
    Er werd met geen woord gesproken over de verschillende technieken met hun voor en nadelen ook in de begeleidende
    folder niet.Bij een ieder is bekent dat de voorste benadering grote voordelen heeft, maar daar werd helemaal niet over gesproken,het zou geweldig zijn als e.a eens ge√ęvalueerd zou worden over deze zaak.De artsen die ik daar over gesproken heb zijn het daar volledig mee eens.

    Sterke punten
    Operatie is geweldig geslaagd,ook het verplegend personeel is geweldig even als het eten

    Zwakke punten
    Presentatie middag

    Door meijer op 28 november 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • ik heb een oogoperatie ondergaan in het UMCG, een gecombineerde staar- en netvliesoperatie (netvliesloslating).
    Ik ben onder de indruk geraakt van de pati√ęntvriendelijkheid en de professionaliteit van de afdeling oogheelkunde in het algemeen en het vakmanschap van de oogchirug(e) in het bijzonder. Het resultaat van de operatie is zonder meer perfect. Chapeau dames en heren van de afdeling oogheelkunde.

    Sterke punten
    zie boven

    Zwakke punten
    geen

    Door T. Meijer op 14 september 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Aantal jaren geleden daar behandeld en gelegen wegens hartfalen maar is kennelijk niets veranderd. De ene arts zei toen direct opereren terwijl de ander weer zei dat het wel meeviel. Mijn huisarts vond het zelf ook vage boel en heeft me uiteindelijk naar een ander ziekenhuis gestuurd. 1 jongere cardioloog bij Maasstad spande de kroon en belde tijdens spreekuur tussendoor nog even vrolijk met zijn makelaar voor een nieuwe woning en rondde dat eerst af.
    Bovendien ligt dit ziekenhuis compleet afgelegen en slecht bereikbaar dus mensen van buiten rotterdam hebben geen idee hoe er te komen. Ik vond de verpleging weer wel goed.

    Sterke punten
    verpleging

    Zwakke punten
    Cardiologie
    Ligging

    Door Eddie op 9 september 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Mijn moeder al 81 jaar, hebben ze in het Rijnstate ziekenhuis in Arnhem, nu al 1,5 jaar laten lopen met verschrikkelijk pijn in haar lies, nu zou ze een nieuwe heup krijgen, maar daarvoor moest ze eerst allerlei onderzoeken laten doen, hart en longen, die zijn nu gedaan. En nu is er nog niet eens een afspraak voor de heupoperatie. Niemand die er nu nog mee bezig is dat ze geopereerd moet worden, ze weten nergens meer wat van bij Rijnstate??? Hoe kan dit!! En dit is al 1,5 jaar aan de gang dat we zelf overal achteraan moeten bellen!!!
    Wat een waardeloze organisatie.

    Sterke punten
    Nog nooit iets van gezien, ook bij mijn vader niet!

    Zwakke punten
    Totaal geen goede organisatie, slechte communicatie, geen rekening houden met menselijke aspecten, etc. Teveel om op te noemen

    Door Jansen op 5 september 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • De gezondheidszorg bij u is tegenwoordig HARD

    Vroeger was het

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen empathie meer.

    Door Wempe op 24 juli 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Wat dacht je van spoedhulp bij de spoedeisende afdeling van een ziekenhuis. Je komt om 8.00 met je vrouw en een spoed verwijsbrief van de huisartsenpost. Kermend van de pijn waar morfine en nog zwaardere middelen niet helpen. Er van af het begin al duidelijk was waar de problemen zich bevinden. (Er is al een pati√ęnten dossier van recente complicaties) komt er eerst een verpleegkundige, die haalt er na een tijdje een assistent arts in opleiding bij, na een tijdje wordt de arts stage begeleider er bij gehaald. Pijn medicatie wordt tot een maximum opgeschroefd, maar heeft geen effect. Onder tussen zijn er al twee uren van helse pijnen verstreken. De dienstdoende arts wordt er met frisse tegenzin bij gehaald en komt er ook niet uit. Als pati√ęnt ervaringsdeskundige wordt hem door mij en mijn vrouw de pati√ęnt medegedeeld wat er aan de hand is en dat de pijnbestrijding niet werk. Dan nog maar een experimenteel middel met sterke hallucinerende bijwerking er tegenaan. Maar de helse koliek pijnen worden ondertussen alleen maar heftiger. Onder tussen weer een dik uur verder bijna 11.00 op de klok, is er een chirurg genegen om een paar minuten zijn kostbare tijd te delen. En vindt dat er een scan gemaakt mag worden. 11:30u is de scan een fijn en wordt nogmaals de diagnose spoed uitgesproken. Dan is het bijna 12:00u, de helse pijnen zijn nu zo ondragelijk geworden en moegestreden geef mijn vrouw het op. Ze wil niet meer "Ik wil DOOD" GEEN pijn meer. De verpleegster haalt HAAR op met de melding dat de OK vrij is en klaargemaakt gaat worden. Om 14:00u lig ze in de voorkamer ondertussen 2 uren nog steeds te wachten op een spoed operatie. Om 14:45u mag ze na al een paar keer weggevallen te zijn omdat ondertussen ondragelijk is geworden, bij gratie GOD, na de broodnodige koffie PAUZE van dienstdoend personeel de OK in. SPOEDEISENDE HULP? Ik heb 7 uren lang allerlei kut smoesjes moeten aanhoren en ze mag dan uiteindelijk om ongeveer 15:15 ge-opereert worden en is ze door laksheid van het ziekenhuis personeel nu een stuk beknelde darm kwijt. En mag zij volgens hun blij zijn dat ze nog leeft, want zij hebben benadrukt dat zij toch hun uiterste best hebben gedaan. Ik bedank het Rijnstate personeel en zeker de ontzettend effici√ęnt werkende SPOEDEISENDE AFDELING, dat er na ruim 7 uur eindelijk en gaatje gevonden kon worden om te opereren. En verontschuldigen van onze dat wij af en toe hun koffiepauze en lunch en gezellige onder onsjes soms moest onderbreken omdat mijn vrouw een spoedje was
    👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻.

    Sterke punten
    Ammateurisme

    Zwakke punten
    Bijna geeft gequalificeerd ge passioneerd personeel
    Laksheid en niet luisteren.

    Door Antonius Brunsveld op 11 juli 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Een hoge verwachting van hoe de zorg in Bronovo rondom de zwangerschap zou zijn.

    De eerste slechte ervaring was die van de suikerspiegel-test, waarbij je aan je lot wordt overgelaten en ongeveer 1,5u zelf moet zien zien hoe je de tijd doorkomt. Geen mens ter beschikking voor het beantwoorden van vragen en/of voor informatie (ik voelde mij beroerd en heb zelf een bank in een kamer gezocht alwaar ik de wachttijd heb doorgebracht).

    De bevalling dan: vanaf het eerste moment van het zoeken van de ader (voor het infuus) ging vrijwel alles mis. Er kwamen voor het zoeken van de ader wel 3 (!) personen aan te pas. De sonde raakte los, waardoor ik mij temidden van de we√ęenstorm moest omkeren en er was iemand voor mij waardoor ik nog langer op de verzochte ruggeprik moest wachten. Toen het eenmaal zover was bleek ik volledige ontsluiting te hebben. Ik wilde graag in verticale stand bevallen, maar de arts-assistente weigerde dat resoluut (lees: ontzettend onsympathiek, niet meelevend, etc.) en daar lig je dan... voorbereid op de ergste pijn en niet op iemand die moet helpen en dat perse op haar manier wenst te doen. In deze tijd. In Bronovo...!

    Na de bevalling werd ik gehecht en hoewel ik keer op keer aangaf elke helse steek te voelen, kreeg ik niet meer verdoving. Dacht ik het ergste leed geleden te hebben, moest ik alsnog die vreselijk pijnlijke hechting ondergaan, terwijl die simpelweg voorkomen had kunnen worden door mij voldoende verdoving te bieden.

    Uiteindelijk is het goed gegaan, alleen heeft men mij weg laten gaan zonder het infuus te verwijderen en beneden bij de balie, toen ik op eigen houtje naar boven liep om het te laten verwijderen, maakte men een punt van het feit dat wij reeds het parkeergeld hadden voldaan. Ongelofelijk. Geen woorden voor.

    Ik vond het werkelijk een schandelijke behandeling en ik heb er nu ruim een jaar over gedaan om eea te verwerken en om erover te kunnen schrijven.

    Sterke punten
    Verpleegsters super aardig.

    Zwakke punten
    Alles genoemd in mijn review.

    Door Theresa op 1 juli 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Ziekenhuis-Ervaringen

Op Ziekenhuis-Ervaringen.nl lees je reviews over alle ziekenhuizen van Nederland. Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten. Deel jouw ziekenhuis ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Ziekenhuizen