Reviews over Ziekenhuizen


    Fijn ziekenhuis - Review over Ziekenhuis Amstelland

    Vele malen geweest voor tal van operaties en behandelingen. De vriendelijkheid en menselijke maat springen eruit. Zeer bekwame en goed communicerende artsen, geweldige verpleging en ondersteuners. En ach, die kapotte zonneschermen en oude tv's hebben ook hun charme.

    Sterke punten
    Zie boven

    Zwakke punten
    Zie boven

    Arrogante en onbehulpzame artsen. Verspil je tijd hier niet. - Review over Academisch Medisch Centrum

    De artsen zijn ongelooflijk arrogant en hebben nul empathie voor hun patiënten. Het interesseert ze niets hoe het met je gaat, je bent niets meer dan het zoveelste dossier. Als je daadwerkelijk geholpen wilt worden, verdoe je tijd hier dan niet. Je bent gewaarschuwd.

    Sterke punten
    Ik heb hier werkelijk geen enkele positieve ervaring gehad.

    Zwakke punten
    Te arrogant om in te zien hoe veel schade ze aanrichten met hun harteloze beleid.

    Ben tevreden - Review over Ziekenhuis Amstelland

    Vind het een fijn ziekenhuis, je bent geen nummer maar mens en dat is fijn! Er gaat wel eens wat mis maar dat is menselijk! Het is jammer dat veel dingen verouderd zijn en stuk. bv de zonneschermen aan de l.v.d helendemeesters kant, die tv ‘s dat kan echt niet meer ,de meeste doen het niet,dat vind ik en de meeste met mij heel slecht!!!

    Sterke punten
    Vriedelijkheid

    Zwakke punten
    Dingen die stuk of verouderd zijn.

    Het leven van mijn vrouw verwoest - Review over Spaarne Gasthuis

    Het Spaarne Gasthuis Zuid is een ziekenhuis waar je niet geholpen wil worden door de afdeling Neurologie. \\r\\nEr is een verkeerde diognose gesteld bij mijn vrouw in augustus 2019,herseninfarct. Dit klopte niet met het ziektebeeld. De dagen daarn werd ze steeds slechter en men deed niets! Ik heb er op gestaan dat mijn vrouw een MRI moest krijgen.\\r\\nDat weigerde men. Na geheel linkszijdig verlamd te zijn geraakt, is ze uitgeput op de IC beland met ernstige trekkingen van epilesie. Ze moest direct aan de beademing. Na een week werd ze eindelijk in de MRI gedaan en wat bleek. De diagnose was NIET een herseninfarct maar een hersenabces! Ze moest met spoed naar Leiden om geopereerd te worden! Na 6 weken LUMC en ruim drie maanden revalidatie, blijft haar linker zijde deels / geheel verlamd. Ernstige hersenschade en haar leven en dat van mij verwoest! We hebben de veroorzakers ( kwakzalvers van doktoren Neurologie en opleidingsarts ) gesproken en hen met mijn vrouw en hun fouten geconfronteerd.\\r\\nNu, na 16 maanden wil mijn vrouw niet verder leven! Ik zal alles in het werk stellen om jullie niet ongestraft hiermee weg te laten komen! \\r\\n

    Sterke punten
    GEEN!\\r\\n

    Zwakke punten
    Men luisterd niet! Denken alles te weten. Hun werk hangt van aannames en fout op fout aan elkaar.

    Discriminatie, Mobbing en Pesten op het werk!!! - Review over Catharina Ziekenhuis

    Ik heb traumatische ervaring meegemaakt werkend in dit ziekenhuis. Ik werd ontslagen vanwege een klacht van een discriminerende Th. E. chirurg vanwege mijn buitenlandse accent en het feit dat hij niet meer met mij wilde werken. Ik werkte op het secretariaat als administratief medewerker en in de polikliniek als polikliniekassistente. Ik werkte op de afdeling polikliniek cardio thoracale chirurgie. Ik heb goed gewerkt, met hart, toewijding, zelfs tijdens de pauzes en enthousiasme tijdens de ziekte en de vakantie van collega’s. Ik heb drie maanden de ontslagbrieven correct verwerkt en geen arts klaagde over mij. De spreekuren met artsen zijn ook goed verlopen. Ik hoorde van collega Addie: ''Je helpt ons zo veel.'' Ik heb zoveel geholpen tijdens de ziekte en de vakanties van collega’s. Ik werkte twee tot drie keer per dag in de kliniek, daarna de administratie. Ik heb goed en hard gewerkt in drie functies. Helaas wordt dit niet op prijs gesteld. Toen Addie op vakantie ging, gingen enkele collega’s op zoek naar iets tegen mij. Je merkt dat collega’s niet eerlijk spelen en ondankbaar zijn. Ook collega Astrid J. discrimineerde mij met haar opmerkingen dat ik Nederlandse namen niet goed kan schrijven omdat ik hier niet geboren ben. Ze stuurde mij eerste keer naar deze arts toe. Astrid vertelde me dat deze dokter vergeetachtig is. Hij was erg verbaasd toen hij mij op de polikliniek zag. Die dag, toen ik met hem samenwerkte, deed ik mijn werk goed, meldde ik patiënten aan, nam ik de telefoon op en gaf ik de boodschap door en herinnerde zelfs de dokter aan zijn telefonische afspraken. Hij is de tijd vergeten en zijn afspraken hadden vertraging opgelopen. Hij afreageerde zijn vertraging en vergeetachtigheid op mij en wilde niet meer met mij werken. Hij was niet eerlijk tegen mij en hij diende stiekem een klacht in. Toen ik met hem samenwerkte was mijn accent niet ter sprake gekomen. Een gediplomeerd arts die heeft mijn reputatie kapot gemaakt en mijn werkervaring verpest. Het is onbegrijpelijk hoe kan een gediplomeerd arts geen rekening houden met de consequenties van zijn klacht. Wat een gemene arts. Hij pronkt met zijn diploma’s en doet iemand pijn. Na deze klacht werd ik anders bekijken en personeel kreeg negatieve vooroordelen over mij. Ik voelde me zo vernedert, gekrenkt en niet gewaardeerd. Toen deze dokter mij op kantoor zag, rende hij van mij weg en toonde nooit zijn spijt. Ik was heel tevreden met mijn werk en ik zag het niet aankomen. Teamleidster Maartje V. heeft mij een week na deze klacht ontslagen. Het ontslag vanwege mijn buitenlandse accent is discriminatie. Daardoor ben ik ziek geworden. De teamleidster belde mij op mijn 2e ziektedag met mededeling je hoeft niet meer komen te werken want we hebben iemand gevonden. In het ontslaggesprek teamleidster heeft aangegeven dat deze dokter klaagde over mijn accent. Tijdens het ontslaggesprek zijn toen geen klachten over mijn functioneren met deze arts ter sprake gekomen. Ze heeft niet toegelicht wat hierin precies is misging. Hij was in zijn spreekkamer bezig en hij zag niet hoe het patiëntencontact verliep. Ze was al op zoek naar een nieuwe medewerker nog voordat ze mij had gesproken en ontslagen. Het team was niet eerlijk en zei niks tegen mij over de klacht en over het ontslag. Ze hebben mij buitengesloten en ik zag het niet aankomen. Direct na het ontslaggesprek keek collega Bettina me gemeen aan en collega Anita, die nog voor mij op gesprek is geweest bij de teamleidster, durfde mij niet aan te kijken. Wie zou de ontslagen collega gemeen aan te kijken? …deel. De teamleidster is een geboren actrice die toneelstuk aan het spelen was en tot alles in staat is aan haar verantwoordelijkheid kunnen ontsnappen. Ze zei dat ze houdt van eerlijkheid en transparantie en huilde om geloofwaardig te overkomen. Dit was erg kwetsend. Tijdens het laatste gesprek met de teamleidster wilde ik haar vertellen over collega Astrid, die oneerlijk was ten opzichte van mijn werk en tempo, maar de teamleidster snoerde mijn mond tot zwijgen met bazige, strenge stem: je wilt het me niet vertellen …, dus ik had de moed niet meer om erover te praten. Ze noemde me aanvallend en onbeschoft. Ik was geschokt door haar leugens. Teamleidster heeft voorgelogen over mijn laatste afscheid met de collega’s en een chirurg. Ik kan niet beter worden van dit Onrecht. Ik nam op een fatsoenlijke en normale manier afscheid van de collega’s en N. chirurg en niet zoals beschrijven door de teamleidster. Ze maakten me zwart en gelogen om discriminatie te ontkennen. De collega Anita K. was oneerlijk over mijn werk en verzweeg over mijn zeer nauwkeurig werk: op tijd opgemerkte fouten door mij gevonden en gewijzigd zoals adres van het M.C. voor ontslagbrieven, namen van de artsen- arts-assistenten en operatiedatum, die niet klopten, evenals het feit dat ik altijd bereid was om mijn collega’s in de polikliniek te vervangen en de spreekuren met artsen verliepen altijd goed en ik werkte in drie functies. De collega Astrid pestte mij door constant iets zoekend tegen mij en maakte mij op slinkse wijze zwart. Ze zei discriminerende opmerkingen dat ik de Nederlandse namen niet goed kan schrijven omdat ik hier niet geboren ben en ze klaagde bij de teamleidster, hoewel alles goed ging en niemand erover klaagde. Astrid loog voor over mijn werktempo. Toen ik snel voor de tijd de ingevulde vragenlijsten en formulieren heb ingevoerd in het systeem en maakte dit werk snel af, hoorde ik van collega Astrid: ''Ben je klaar doe maar iets anders, ben je klaar doe nog iets anders'', dus mijn werktempo was snel genoeg, zelfs te goed. Ondanks het feit dat ik mijn werk goed en snel nog voor de tijd onder de knie had en niemand erover klaagde. De collega Astrid zei dat ik slechte uitzendkracht was omdat ik mijn werkzaamheden niet snel genoeg kon oppakken. Wat een hypocriet en zei nog tegen mij: ''Je bent zo aardig.'' Ze wisselde constant diensten om mij in de gaten te houden en mij te pesten. Tijdens de intakegesprekken lette ik goed op of de verwachte patiënt vroeg kwam om dit aan de verpleegkundig specialist te melden. Astrid zei: ''Doe iets anders'' en beloofde me dat ze zelf gaat opletten als de verwachte patiënt vroeg zou komen. Na enige tijd draaide ik me om en zag nog steeds de verwachte patiënt zitten. Ze heeft de verwachte patiënt niet eerder aangemeld en ze heeft de verpleegkundig specialist niet geïnformeerd dat de patiënt is aangekomen. Ze deed het met opzet om mij problemen te bezorgen. Astrid was oneerlijk met mijn werk en zette andere collega’s tegen mij op. Terwijl alles goed ging met het invoeren van de vragenlijsten en formulieren in de computer, vertelde Astrid achter mijn rug tegen collega R. dat ik problemen had met dit werk. Dit was onterecht want de verpleegkundig specialist controleerde altijd mijn werk en was tevreden en klaagde er nooit over. Ik heb Astrid vervangen toen ze op vakantie was en de intakegesprekken zijn ook goed verlopen. Ik was trots op mijn werk, dat het goed ging, maar Astrid kon er niet tegen dat ik gelukkig was en dat het goed ging. Ik zag de haat in haar ogen. Ik werkte zeven jaar als senior medisch secretaresse in een ziekenhuis in het buitenland. Ik werkte samen met artsen bij een echoscopisch onderzoek. De Ziekenhuizen, werkzaamheden en ook het patiëntencontact zijn overal dezelfde. Ik was altijd door artsen en teamleidster met veel respect behandelt. Ik was iemand. In dit ziekenhuis hebben ze me zo vernederd. Deze baan was voor mij een kans om recente werkervaring op te doen maar ik ben slachtoffer geworden. Wat heb ik nu meegemaakt is niet te beschrijven. Dit ontslag heeft traumatiserend effect op mij gehad. Daardoor ben ik ziek geworden met depressieklachten en het is traumatisch voor mij geworden. Ik ben ziek en mijn verdriet kent geen grenzen. Na geruchten over het werken met deze arts, keek het personeel me boos aan, negeerde me, zei geen hallo, lachte me uit. Verschrikkelijke tijd gehad, trauma aan over gehouden. Slechtste ervaring want ik ben nog nooit zo'n gemeenheid en zo'n leugen tegengekomen op de minst verwachte plek.

    Zwakke punten
    Zwakke punten de productie in de administratie boven de resultaten, de persoonlijke cultuur wordt onderschat, als je productief bent, sta je op het hoogste niveau, het management niet beschikbaar voor uitzendkrachten

    Kutartsen - Review over Spaarne Gasthuis

    Als je een afspraak hebt met een orthopeed dan wil je een orthopeed en geen leerling.\\r\\nHeb meerdere gezondheidsproblemen en dan wil je een arts met ervaring en geen groentje.\\r\\nHij heeft mij medicijnen voor geschreven die echt niet mogen met mijn darmontsteking.\\r\\nWord gek van artsen van spaarnegasthuis .

    Sterke punten
    ���������

    Zwakke punten
    Ze luisteren niet

    Leeftijdsdrempel - Review over Het Ooglasercentrum

    Ik heb na het antwoord op mijn mail betreffende een ooglaserbehandeling zoals gevraagd telefonisch contact opgenomen met de Office manager Mevr. Esser. Helaas na het noemen van mijn leeftijd werd ik verwezen naar huisarts om daar een verwijzing voor de oogarts te vragen. Ik ben dus niet verder gekomen. Dit jaar nog bij gediplomeerde optometrist geweest en daar werden geen bijzonderheden geconstateerd.

    Sterke punten
    Ik ben niet zover gekomen om daar achter te komen

    Zwakke punten
    Ook hier kan ik geen oordeel over geven behalve dan dat leeftijd een belangrijke rol speelt hij wel of niet ooglaseren.

    Slechte receptioniste - Review over Spaarne Gasthuis

    Op maandag 28 september 2020 omstreeks 08.02 uur telefonisch contact gehad met een receptioniste oogheelkunde Hillegom. Deze vrouw luisterde slecht naar mijn verhaal. Toen zei uiteindelijk klaar was met praten en ik er tussen kon komen, verbrak zij de verbinding. Toen ik terugbelde om verhaal te halen nam zij niet meer op. Ik ga een officiële klacht indienen bij de leiding van de afdeling Hillegom. Zeer onprofessionele werkwijze!

    Topzorg - Review over Bernhoven

    Geopereerd door dr Hendriks met anaesthesie van dr Gerrits, beide toppers en het aanraden waard. Niks mis mee.

    Sterke punten
    Meeleven, veel uitleg, perfecte pijnbestrijding en kundige chirurgen

    Zwakke punten
    Geen

    Geweldig geholpen door oogspecialist dr. Maaijwee en haar team - Review over HagaZiekenhuis

    Wat was ik blij dat ik bij binnenkomst in het HagaZiekenhuis nog dezelfde middag geopereerd kon worden aan een vermoedelijke netvliesloslating van mijn linker oog. Dr. Maaijwee en haar team zouden de ingreep uitvoeren. Ik werd op een bijzonder prettige manier ontvangen en door de dokter en haar medewerkers uitstekend geïnformeerd over en voorbereid op de operatie. Bij deze dokter voelde ik me vanaf het eerste moment in veilige en zeer deskundige handen. Tijdens de ingreep bleek dat mijn gezichtsverlies in het betreffende oog gelukkig niet het gevolg was van een netvliesloslating maar van een gesprongen bloedvat. Het euvel werd op zeer knappe en pijnloze manier verholpen, met een nieuwe ooglens op de koop toe. Nu, een week later, kan ik al weer prima zien. Mocht ik ooit weer eens iets aan m'n ogen hebben, dan hoop ik opnieuw terecht te kunnen bij dr. Maaijwee op de poli oogheelkunde van het Haga.

    Onfatsoenlijke personeel - Review over Rijnstate

    Als men met spoed opgenomen, wordt men vermeld dat de patiënt doet weg lopen door de spoedeisende verpleegkundige. Waar de verpleegkundige zomaar uit zijn duim doet zuigen. Dan de afdeling hart verpleeging. Waar je bij wordt ontslagen mag de partner je verder niet meer bezoeken De afdeling klachten, zeer onfatsoenlijke als de klacht wordt vermeld, weet de klachten coördinator het volgende te vermelden. De patiënt moet het zelf de klacht vermelden. Als de klacht van de patiënt afkomt. Blijkt het personeel niet functioeerbaar te doen wezen. De behandelend afdeling houden geen rekening mee bij een afspraak met de bepaalde behandelaars, men moet op hun advies komen. De patiënt wordt niet als patiënt behandeld maar als een nummer.

    Sterke punten
    Leugens verkondigen met verkeerde diagnoze

    Zwakke punten
    Injectich op de afdeling laten liggen, het discrimineren van patiënten, slecht luisteren, de klacht niet waardig te nemen van de patiënt door de klachten Coordinator

    Slechtste ziekenhuis van Nederland - Review over Spaarne Gasthuis

    Opa en oma vroegtijdig overleden door fouten van dit ziekenhuis. Meerder voorbeelden dat ze mensen die terminaal zijn of niet zelfstandig kunnen eten als poppetjes in stoelen zetten op de gang met een bord eten voor hun neus om vervolgens niemand eten te geven. Al kwijlend trof ik mijn opa aan die al uren naar zijn bord eten aan het staren was. Oma heeft geen 5 dagen volgehouden. Er was niks aan de hand volgens meerdere artsen, toch gek als ze na een paar dagen overlijdt aan flinke darmkanker.. er was toch niks aan de hand. Ik stel mezelf regelmatig vragen of het kennen en kunnen in dit ziekenhuis wel optimaal is. En niet alleen oude mensen; afdeling verloskunde idem dito. Vriendin is daar bevallen, maar alles wat je ook kan bedenken is fout gegaan. Ze konden niet een normaal nietjes zetten. Luisteren daar zijn ze in ieder geval niet op getoetst tijdens de sollicitatiegesprekken. Tip van mij: als je je geliefde dierbaar bent, haal ze zo snel mogelijk uit dit ziekenhuis. Schandalig dat we voor deze kwaliteit zorg zoveel moeten betalen per jaar met z’n alle.

    Sterke punten
    Het snel laten overlijden van mensen

    Zwakke punten
    Alles waar de zorg voor staat

    Ze zijn slordig - Review over Spaarne Gasthuis

    Ik lag vandaag al op de operatie kamer en ze vroegen standaard vragen en op het laatst zij ik tegen hun maar ik neem geen bloed van een ander en opeens wisten ze van niks ben 2 ,5 jaar geleden daar nog geopereerd en opeens weten ze niks van mijn wil echt een slordige ziekenhuis en zo gaan ze met jou spullen en jou wil om.nu is de operatie niet door gegaan en ik weet niet of ik ooit nog zou vertrouwen

    Sterke punten
    Hebben ze niet en ze wouden naar deze fout mij snel weg werken uit het ziekenhuis ik moest gelijk weg

    Zwakke punten
    Alles

    Slecht behandeld door Gyneacoloog - Review over Spaarne Gasthuis

    De Gyneacoloog van het Spaarne ZH Haarlem Zuid heeft mij niet goed behandeld. Zij heeft een ingreep gedaan en vertelde mij niet wat er mis is. Ik vertelde dat ik door seksueel geweld en mishandeling klachten heb. Zij kon mij geen antwoord geven op mijn vragen en verwijst me weer naar mijn huisarts. Ik heb haar gezegd dat mijn lichaam niet in orde is. Zij zei dat kan gewoon door de spanning en stress komen. Ik heb een klacht ingediend tegen deze Gyneacoloog.

    Zwakke punten
    Niet goed geïnformeerd, niet serieus genomen, verwijst mij weer naar de huisarts terwijl mijn huisarts voor deze klachten mij heeft doorverwezen naar het Spaarne ZH. Komt allemaal door stress was haar antwoord.

    Brutale medewerker longfunctie - Review over Beatrixziekenhuis

    Ik heb net de longfunctie onderzoek gebeld het is nu 4-3-2020 om te vragen of mijn afsp van 10-3-2020 doorgaat INVERBAND MET CORONA VIRUS ZEGT DE DAME HEEL ONBESCHOFT MENEER UW AFSP IS ZOOO VER 🤨 het is over 6 dagen ik moet ook rekening mee gaan houden hoe en wat en dan pats de hoorn op zonder goeden dag of dag te zegen WAT EEN ONBESCHOFTE KUTWIJF...!

    Sterke punten
    DAT ZE GOED ZIJN MET FOUTJES MAKEN

    Zwakke punten
    Doen net of ze beste zikenhuis in gelderland zijn

    Wachttijden - Review over Sint Maartenskliniek

    Als je beld om informatie over de wachttijden krijg je per dag andere antwoorden. Het begint met 80 dagen dan wordt het meer dan 80 dagen daarna is het meer dan 140 dagen, als dan vraag: het kan dus 180 dagen zijn? Ja dat kan ook. Is dan het antwoord. Maak er een duidelijk antwoord van! Succes met alles.

    Slecht ziekenhuis - Review over Sint Maartenskliniek

    Ik kan helaas geen positieve review over dit ziekenhuis schrijven.

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Veels te lange wachttijden. Ik ben eind april aangemeld door mijn huisarts en eind augustus kon ik pas komen.Voor de uitslag van de foto's en scans kan ik weer 2 maanden wachten zodat ik eind oktober pas krijg te horen wat er bij mij gevonden is. Al met al ben ik dan een half jaar verder. In deze tussentijd word er niets aan de hevige toenemende pijnen gedaan die ik aan 3 rugoperaties (overigens in een ander ziekenhuis) heb over gehouden dus ben hier niet accoord mee gegaan. Na lang aandringen heeft de dokter mij dan gebeld en hoewel de uitslagen niet goed waren en gebleken is dat ik veel pijn had heeft hij mij terug gestuurd naar het ziekenhuis waar ik notabene uitbehandeld ben. Onbegrijpelijk. Ook is er een gebrekkige communicatie tussen mij en de behandelend arts en met zijn secretaresse.

    Geen hulp in ziekenhuis zevenaar - Review over Rijnstate

    Kom ik daar in Zevenaar met spoed betreffende zorgen schade aan mijn rug en nek door botsing. Kon mijn nek niet meer draaien en deed flink pijn, was ook duizelig. Bij de balie werd ik niet geholpen maar weggestuurd richting Arnhem. Er zit geen spoedafdeling in Zevenaar volgens medewerkers aan de balie. Heel onbegrijpelijk, iemand met flinke pijnklachten wegsturen naar 20 KM verderop. Met moeite alles volgehouden en flink zitten te huilen, niemand die me hielp of begreep. Heel koud allemaal.

    Zwakke punten
    niet mensen helpen in nood.

    Coōrdinatie afspraken. - Review over Tergooi

    Proberen vanaf februari een combinatie afspraak te maken in Ter Gooi HILVERSUM !!! Krijgen schriftelijke afspraken Blaricum . De ene specialist plant al jaren de afspraak 1 jaar voor uit. Voor de andere specialist is dat onmogelijk(maximaal 8wekenvooruit)telkens is het onmogelijk om op 1 dag te plannen,terwijl de behandeling i.v.m.vernieuwde apparatuur gemiddeld een half uur in beslag neemt .Is natuurlijk de eventuele nieuwe afspraak niet zeker.

    Sterke punten
    De assistenten doen hun best. Waarschijnlijk regels van boven af.

    Zwakke punten
    De knelpunten zitten waarschijnlijk in het nieuwe systeem van de specialist welke geen afspraken een half jaar vooruit kan plannen,en niet in de zelfde lokatie. Het is te dwaas om van diverse personeelsleden te horen dien maar een klacht in. Het gevoel bestaat dat de leuze van patint gericht erg tekort schiet. De patint mag er wel daardoor twee dagen voor uit trekken,hoe zo is Groen zijn belangrijker dan de patinten.

    Onbekwaame instelling. - Review over Dijklander Ziekenhuis

    rond 18.00 binnen gebracht met de Ambulance, diagnose hardinfarct. om 3 uur in de nacht door personeel van de instelling naar huis gestuurd met nog steeds ernstige klachten. Konden niets vinden. 2 dagen later met grote spoed opgenomen hartbewaking VU ziekenhuis. 5 dagen gelegen. Geholpen aan een vaat verbouwing bij het hart. Klacht ingediend bij de klachten commissie Dijklander en zoals verwacht afgewezen. Geen enkele fout gemaakt. Conclusie Gerespecteerd ziekenhuis VU blijkbaar onkundig want zij nemen iemand 5 dagen op om NIETS. Schandelijk slecht ziekenhuis dat dijklander. Geef het maar een nieuwe naam maar het blijft het onkundige WFG

    Zwakke punten
    Alles

    Schandalig - Review over Spaarne Gasthuis

    Mijn moeder is in mei 2015 overleden door toedoen van een verpleegster op de intensive care afdeling. Ik heb een gesprek gehad met de directeur van die afdeling hierover. Hij zou er achteraan gaan wat er is fout gegaan. Het is nu meer dan 4 jaar geleden,en ik heb nog niks vernomen. Ook de manier waarop het verder werd afgewikkeld vlak na de dood van ons moeder is erg discutabel. Ik vermoed dat er dingen gebeuren op de afdeling die eigenlijk niet kunnen.

    Telefonisch contact - Review over Dijklander Ziekenhuis

    Sinds de fusie is de procedure bij het telefonisch contact zoeken veranderd, en NIET ten goede. De 1e juffrouw verbindt je door met een centrale, daar kom je vervolgens in een eeuwig durende wacht. Daar is van mijn kant geen tijd voor. Doordat ik dus niet geholpen was, kon ik de tijd van mijn afspraak niet bevestigd krijgen. Daardoor was ik 20 minuten te laat. Deze gang van zaken is niet EFFICENT. Er moet snel teruggegaan worden naar de situatie zoals hij was in het WFG, of een WEL verbeterde versie daarvan.

    Onprofessioneel - Review over Rijnstate

    Mijn afspraak is al TWEE keer afgezegd (eerste keer doordat die persoon ziek was, tweede keer omdat bleek dat ik bij de verkeerde persoon/afdeling was ingepland!), waardoor ik al ANDERHALVE MAAND aan het wachten ben tot deze afspraak eens plaats kan vinden! Daarbij heb ik ook nog eens voor niks vrij genomen van mijn werk. En voor de nieuwe afspraak moet ik dus weer vrijnemen van mijn werk, anders moet ik 3 MAANDEN wachten tot juni voor de eerstvolgende mogelijkheid?! Ik kan niet beschrijven hoe belachelijk en onprofessioneel ik dit vind!

    Afspraak is al TWEE keer afgezegd, al ANDERHALVE MAAND aan het wachten - Review over Rijnstate

    Mijn afspraak is al TWEE keer afgezegd (eerste keer doordat die persoon ziek was, tweede keer omdat bleek dat ik bij de verkeerde persoon/afdeling was ingepland!), waardoor ik al ANDERHALVE MAAND aan het wachten ben tot deze afspraak eens plaats kan vinden! Daarbij heb ik ook nog eens voor niks vrij genomen van mijn werk. En voor de nieuwe afspraak moet ik dus weer vrijnemen van mijn werk, anders moet ik 3 MAANDEN wachten tot juni voor de eerstvolgende mogelijkheid?! Ik kan niet beschrijven hoe belachelijk en onprofessioneel ik dit vind!

    Te lang aan de lijn - Review over Sint Maartenskliniek

    Als je de kliniek wil bereiken hang je iedere keer 10 tot 20 minuten in de wacht. Met om de minuut een vervelend bandje al onze medewerkers zijn in gesprek Dit moet beter.