• Als dit het beste ziekenhuis is van nederland dan wil ik niet weten hoe slecht de overige ziekenhuizen zijn. Gorinchem is slecht cariologie is gehacked en alle persoonsgegevens zijm gestolen. We hebben hier een brief van gekregen. Daarbij onkundig personeel.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Betaald parkeren , je moet door de regen lopen vanaf de parkeergarage . Verder lange wachttijden als je geholpen wil worden. Ook de eerste hulp is traag.

    Door Iiam op 18 december 2019 Reageer

  • Na vele jaren en uiteindelijke conclusie over dit ziekenhuis en mijn eerdere reviews kan ik alleen maar zeggen dat ik te mild ben geweest in mijn oordeel. Ik heb meer dan alleen een hernia in de rug. Nu ook artrose in de nek die enorm veel pijn doet en de hernia in de rug doet ook heeeel erg zeer. Verder heb ik ook hart problemen. En slik ik per 3 maanden een halve vuiniszak medicijnen. Let wel ze wouden het in het begin op theatraal gedrag gooien. Had daar bijna een dokter wat aangedaan van de pijn, het is onvergeeflijk hoe ze met mij zijn omgegaan, zoveel druk op me gezet met psychologen als je niet kan lopen van de pijn en vol zit van de morfine en andere medicijnen dan zit je daar niet op te wachten. Ik snak naar rust, maar dat is me niet gegund. Hier in nederland mag je niet ziek zijn. Hier in nederland mag je niet kruipen van de pijn, ze willen nog liever dat je dood gaat op je werk dan dat je geneest. Het had voor mij niet veel gescheelt of ik had doodgebleven op mijn werk met een hartslag van 188 en een bloeddruk van 205, maar goed was theatraal gedrag. Ik ben blij dat ik er meer aan heb gedaan dan de bedrijfsarts van me verlangde hierdoor kon ik bewijzen dat het geen theatraal gedrag was. In de tussentijd voel ik me net een leugenaar en heeft me dat psychisch helemaal kapot gemaakt. Ik vertrouw niemand meer en ben snel boos. Heeeel erg snel boos. Zo boos dat als iemand me onder druk zet en me niet begrijpt ik ze wel aan kan vliegen van woede vele hebben geluk dat ik slecht te been ben, want je belachelijk maken alsof alles theatraal is ben ik goed zat. Bij de uwv had ik zelfs iemand aan de lijn die zei meneer u heeft er te weinig aan gedaan. Toen barste voor mij de bom heb meer eraan gedaan dan wat de bedrijfsarts verlangde, ik moest wel, want ik voelde duidelijk pijn val meerdere keren per week bewusteloos op de grond van de pijn!!!!! Ik ben alles zo zat, zoooo zat en hoop dat al die mensen die de verkeerde conclusie trokken, zelf ziek worden. Ervaar zelf maar eens om niet geloofd te worden. Ik heb inmiddels 3 vuilniszakken vol medicijnen geslikt met morfine!!! Als ik die vuilniszakken zie vol pillenstrips, dan explodeer ik van woede en huilbuien hoe kunnen ze me zo verkeerd beoordeeld hebben. Bedankt dokter rogier bedankt bedrijfsarts bedankt uwv!!!! Daarbij moest ik van de bedrijfsarts naar manuele therapie om mijn rug recht te laten kraken, later was de conclusie hernia. De manuele therapie schrikt hiervan, meneer ik had uw rug nooit mogen kraken met een hernia. Kortom jullie hebben me nog zieker gemaakt. En me psychisch kapot gemaakt. Dit alles koste mij mijn baan. Ik zie ook niet dat ik hier ooit nog van herstel. Ik ben letterlijk verslagen. Op gesloopt. Dit ziekenhuis heeft alleen ren hoge waardering door een papiertje , mensen volgen veel cursussen en schrijven veel,, maar preseteren niks. Papiertjes diplomas zeggen mij niks!!!! Klant gericht en prestaties zeggen mij meer. Certificaten moeten een ziekenhuis op 1 zetten????? Haha ga toch weg mensen. Hier zou ik never nooit geopereerd willen worden.

    Sterke punten
    Geen sterke punten

    Zwakke punten
    Alles is er slecht behalve dhr eikelenburg. Die verdient een pluim. En de cardioloog die ontdekte dat ik wat aan mijn hart mankeer.

    Door Omar Blommers op 17 december 2019 Reageer

  • Een update. Na vele jaren en uiteindelijke conclusie over dit ziekenhuis en mijn eerdere reviews kan ik alleen maar zeggen dat ik te mild ben geweest in mijn oordeel. Ik heb meer dan alleen een hernia in de rug. Nu ook artrose in de nek die enorm veel pijn doet en de hernia in de rug doet ook heeeel erg zeer. Verder heb ik ook hart problemen. En slik ik per 3 maanden een halve vuiniszak medicijnen. Let wel ze wouden het in het begin op theatraal gedrag gooien. Had daar bijna een dokter wat aangedaan van de pijn, het is onvergeeflijk hoe ze met mij zijn omgegaan, zoveel druk op me gezet met psychologenz als je niet kan lopen van fe pijn en vol zit van de morfine en andere medicijnen dan zit je daar niet op te wachten. Ik snak naar rust, maar dat is me niet gegund. Hier in nederland mag je niet ziek zijn. Hier in nederland mag je niet kruipen van de pijn, ze willen nog liever dat je dood gaat op je werk dan dat je geneest. Het had voor mij niet veel gescheelt of ik had doodgebleven op mijn werk met een hartslag van 188 en een bloeddruk van 205, maar goed was theatraal gedrag. Ik ben blij dat ik er meer aan heb gedaan dan de bedrijfsarts van me verlangde hierdoor kon ik bewijzen dat het geen theatraal gedrag was. In de tussentijd voel ik me net een leugenaar en heeft me dat psychisch helemaal kapot gemaakt. Ik vertrouw niemand meer en ben snel boos. Heeeel erg snel boos. Zo boos dat als iemand me onder druk zet en me niet begrijpt ik ze wel aan kan vliegen van woede vele hebben geluk dat ik slecht te been ben, want je belachelijk maken alsof alles theatraal is ben ik goed zat. Bij de uvw had ik zelfs iemand aan de lijn die zei meneer u heeft er te weinig aan gedaan. Toen barste voor mij de bom heb meer eraan gedaan dan wat de bedrijfsarts verlangde, ik moest wel, want ik voelde duidelijk pijn val meerdere keren per week bewusteloos op de grond van de pijn!!!!! Ik ben alles zo zat, zoooo zat en hoop dat al die mensen die de verkeerde conclusie trokken, zelf ziek worden. Ervaar zelf maar eens om niet geloofd te worden. Ik heb inmiddels 3 vuilniszakken vol medicijnen geslikt met morfine!!! Als ik die vuilniszakken zie vol pillenstrips, dan explodeer ik van woede en huilbuien hoe kunnen ze me zo verkeerd beoordeeld hebben. Bedankt dokter rogier bedankt bedrijfsarts bedankt uwv!!!!

    Sterke punten
    Geen sterke punten

    Zwakke punten
    Alles is er slecht behalve dhr eikelenburg. Die verdient een pluim. En de cardioloog die ontdekte dat ik wat aan mijn hart mankeer.

    Door Omar Blommers op 17 december 2019 Reageer

  • Een update. Na vele jaren en uiteindelijke conclusie over dit ziekenhuis en mijn eerdere reviews kan ik alleen maar zeggen dat ik te mild ben geweest in mijn oordeel. Ik heb meer dan alleen een hernia in de rug. Nu ook artrose in de nek die enorm veel pijn doet en de hernia in de rug doet ook heeeel erg zeer. Verder heb ik ook hart problemen. En slik ik per 3 maanden een halve vuiniszak medicijnen. Let wel ze wouden het in het begin op theatraal gedrag gooien. Had daar bijna een dokter wat aangedaan van de pijn, het is onvergeeflijk hoe ze met mij zijn omgegaan, zoveel druk op me gezet met psychologen als je niet kan lopen van de pijn en vol zit van de morfine en andere medicijnen dan zit je daar niet op te wachten. Ik snak naar rust, maar dat is me niet gegund. Hier in nederland mag je niet ziek zijn. Hier in nederland mag je niet kruipen van de pijn, ze willen nog liever dat je dood gaat op je werk dan dat je geneest. Het had voor mij niet veel gescheelt of ik had doodgebleven op mijn werk met een hartslag van 188 en een bloeddruk van 205, maar goed was theatraal gedrag. Ik ben blij dat ik er meer aan heb gedaan dan de bedrijfsarts van me verlangde hierdoor kon ik bewijzen dat het geen theatraal gedrag was. In de tussentijd voel ik me net een leugenaar en heeft me dat psychisch helemaal kapot gemaakt. Ik vertrouw niemand meer en ben snel boos. Heeeel erg snel boos. Zo boos dat als iemand me onder druk zet en me niet begrijpt ik ze wel aan kan vliegen van woede vele hebben geluk dat ik slecht te been ben, want je belachelijk maken alsof alles theatraal is ben ik goed zat. Bij de uwv had ik zelfs iemand aan de lijn die zei meneer u heeft er te weinig aan gedaan. Toen barste voor mij de bom heb meer eraan gedaan dan wat de bedrijfsarts verlangde, ik moest wel, want ik voelde duidelijk pijn val meerdere keren per week bewusteloos op de grond van de pijn!!!!! Ik ben alles zo zat, zoooo zat en hoop dat al die mensen die de verkeerde conclusie trokken, zelf ziek worden. Ervaar zelf maar eens om niet geloofd te worden. Ik heb inmiddels 3 vuilniszakken vol medicijnen geslikt met morfine!!! Als ik die vuilniszakken zie vol pillenstrips, dan explodeer ik van woede en huilbuien hoe kunnen ze me zo verkeerd beoordeeld hebben. Bedankt dokter Rogier bedankt bedrijfsarts bedankt uwv!!!!

    Sterke punten
    Geen sterke punten

    Zwakke punten
    Alles is er slecht behalve dhr eikelenburg. Die verdient een pluim. En de cardioloog die ontdekte dat ik wat aan mijn hart mankeer.

    Door Omar Blommers op 17 december 2019 Reageer

  • Als je beld om informatie over de wachttijden krijg je per dag andere antwoorden.
    Het begint met 80 dagen dan wordt het meer dan 80 dagen daarna is het meer dan 140 dagen, als dan vraag: het kan dus 180 dagen zijn?
    Ja dat kan ook. Is dan het antwoord.

    Maak er een duidelijk antwoord van!

    Succes met alles.

    Door Joep op 24 oktober 2019 Reageer

  • Ik kan helaas geen positieve review over dit ziekenhuis schrijven.

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Veels te lange wachttijden. Ik ben eind april aangemeld door mijn huisarts en eind augustus kon ik pas komen.Voor de uitslag van de foto's en scans kan ik weer 2 maanden wachten zodat ik eind oktober pas krijg te horen wat er bij mij gevonden is. Al met al ben ik dan een half jaar verder. In deze tussentijd word er niets aan de hevige toenemende pijnen gedaan die ik aan 3 rugoperaties (overigens in een ander ziekenhuis) heb over gehouden dus ben hier niet accoord mee gegaan. Na lang aandringen heeft de dokter mij dan gebeld en hoewel de uitslagen niet goed waren en gebleken is dat ik veel pijn had heeft hij mij terug gestuurd naar het ziekenhuis waar ik notabene uitbehandeld ben. Onbegrijpelijk. Ook is er een gebrekkige communicatie tussen mij en de behandelend arts en met zijn secretaresse.

    Door Lara op 20 september 2019 Reageer

  • Kom ik daar in Zevenaar met spoed betreffende zorgen schade aan mijn rug en nek door botsing. Kon mijn nek niet meer draaien en deed flink pijn, was ook duizelig. Bij de balie werd ik niet geholpen maar weggestuurd richting Arnhem. Er zit geen spoedafdeling in Zevenaar volgens medewerkers aan de balie. Heel onbegrijpelijk, iemand met flinke pijnklachten wegsturen naar 20 KM verderop. Met moeite alles volgehouden en flink zitten te huilen, niemand die me hielp of begreep. Heel koud allemaal.

    Zwakke punten
    niet mensen helpen in nood.

    Door henni op 7 augustus 2019 Reageer

  • Proberen vanaf februari een combinatie afspraak te maken in Ter Gooi HILVERSUM !!!
    Krijgen schriftelijke afspraken Blaricum .
    De ene specialist plant al jaren de afspraak 1 jaar voor uit.
    Voor de andere specialist is dat onmogelijk(maximaal 8wekenvooruit)telkens is het onmogelijk om op 1 dag te plannen,terwijl de behandeling i.v.m.vernieuwde apparatuur gemiddeld een half uur in beslag neemt .Is natuurlijk de eventuele nieuwe afspraak niet zeker.

    Sterke punten
    De assistenten doen hun best.
    Waarschijnlijk regels van boven af.

    Zwakke punten
    De knelpunten zitten waarschijnlijk in het nieuwe systeem van de specialist welke geen afspraken een half jaar vooruit kan plannen,en niet in de zelfde lokatie.
    Het is te dwaas om van diverse personeelsleden te horen dien maar een klacht in.
    Het gevoel bestaat dat de leuze van patiŽnt gericht erg tekort schiet.
    De patiŽnt mag er wel daardoor twee dagen voor uit trekken,hoe zo is Groen zijn belangrijker dan de patiŽnten.

    Door Wil Veldwijk op 19 juli 2019 Reageer

  • rond 18.00 binnen gebracht met de Ambulance, diagnose hardinfarct. om 3 uur in de nacht door personeel van de instelling naar huis gestuurd met nog steeds ernstige klachten. Konden niets vinden. 2 dagen later met grote spoed opgenomen hartbewaking VU ziekenhuis. 5 dagen gelegen. Geholpen aan een vaat verbouwing bij het hart. Klacht ingediend bij de klachten commissie Dijklander en zoals verwacht afgewezen.
    Geen enkele fout gemaakt. Conclusie Gerespecteerd ziekenhuis VU blijkbaar onkundig want zij nemen iemand 5 dagen op om NIETS. Schandelijk slecht ziekenhuis dat dijklander. Geef het maar een nieuwe naam maar het blijft het onkundige WFG

    Zwakke punten
    Alles

    Door Oosterveld op 2 juli 2019 Reageer

  • Mijn moeder is in mei 2015 overleden door toedoen van een verpleegster op de intensive care afdeling.
    Ik heb een gesprek gehad met de directeur van die afdeling hierover.
    Hij zou er achteraan gaan wat er is fout gegaan.
    Het is nu meer dan 4 jaar geleden,en ik heb nog niks vernomen.
    Ook de manier waarop het verder werd afgewikkeld vlak na de dood van ons moeder is erg discutabel.
    Ik vermoed dat er dingen gebeuren op de afdeling die eigenlijk niet kunnen.

    Door Paul Schilp op 19 juni 2019 Reageer

  • Sinds de fusie is de procedure bij het telefonisch contact zoeken veranderd, en NIET ten goede. De 1e juffrouw verbindt je door met een centrale, daar kom je vervolgens in een eeuwig durende wacht. Daar is van mijn kant geen tijd voor. Doordat ik dus niet geholpen was, kon ik de tijd van mijn afspraak niet bevestigd krijgen. Daardoor was ik 20 minuten te laat. Deze gang van zaken is niet EFFIC√ŹENT. Er moet snel teruggegaan worden naar de situatie zoals hij was in het WFG, of een WEL verbeterde versie daarvan.

    Door van Hulzen K op 13 juni 2019 Reageer (1 reactie)

  • Mijn afspraak is al TWEE keer afgezegd (eerste keer doordat die persoon ziek was, tweede keer omdat bleek dat ik bij de verkeerde persoon/afdeling was ingepland!), waardoor ik al ANDERHALVE MAAND aan het wachten ben tot deze afspraak eens plaats kan vinden! Daarbij heb ik ook nog eens voor niks vrij genomen van mijn werk. En voor de nieuwe afspraak moet ik dus weer vrijnemen van mijn werk, anders moet ik 3 MAANDEN wachten tot juni voor de eerstvolgende mogelijkheid?! Ik kan niet beschrijven hoe belachelijk en onprofessioneel ik dit vind!

    Door Arn op 25 maart 2019 Reageer

  • Mijn afspraak is al TWEE keer afgezegd (eerste keer doordat die persoon ziek was, tweede keer omdat bleek dat ik bij de verkeerde persoon/afdeling was ingepland!), waardoor ik al ANDERHALVE MAAND aan het wachten ben tot deze afspraak eens plaats kan vinden! Daarbij heb ik ook nog eens voor niks vrij genomen van mijn werk. En voor de nieuwe afspraak moet ik dus weer vrijnemen van mijn werk, anders moet ik 3 MAANDEN wachten tot juni voor de eerstvolgende mogelijkheid?! Ik kan niet beschrijven hoe belachelijk en onprofessioneel ik dit vind!

    Door Arn op 25 maart 2019 Reageer

  • Als je de kliniek wil bereiken hang je iedere keer 10 tot 20 minuten in de wacht. Met om de minuut een vervelend bandje ‚Äúal onze medewerkers zijn in gesprek‚ÄĚ

    Dit moet beter.

    Door Vissers op 5 februari 2019 Reageer

  • Laatst afspraak gehad bij plastisch chirurg en ben daar op mijn laatste krachten naar toe gegaan. Daar stuurden ze mij naar EHBO. Kom bij de triage en werd blauw ingeschaald. Omdat ik niet ziek eruit zak. Dus eerst naar hap waar ze mij vertelden dat ze met deze waarden weer verwezen naar spoed. Meld mij weer aan en de triage schaalde weer blauw in.. wel hartfilmpje genaakt en bloed geprikt en urine ingeleverd. Ik mocht niet eten en drinken terwijl ik naderhand de symptomen van uitdroging onderzocht heb en alle symptomen waren er. Maar ja voor de 4e keer ik oogde zo gezond. 22.00 werd ik eindelijk onderzocht en weer oogde ik zo gezond totdat de waarden bekeken werden en ik uitgedroogd bleek met nierfunctie van 58%. Daarna dus pas goed geholpen. 1 van de symptomen is depressie en als gevolg daarvan su√Įcidale gedacht want was zo moe eb lathargy, s geworden. Daar zat ik dan urenlang alleen zonder dat iemand nog naar mij kwam kijken. De neiging om weg te kruipen en het idee dat ik de afsluit dopjes van het infuus naaldjes open zou maken. Maar ja ik oogde niet ziek. Ik zou dolgraag horen waarom ik zolang in die lege wacht kamer zat want eigenlijk heeft mijn dit getriggerd naar vroeger waar ik zeer slechte ervaring had bij de EHBO. Ik kan dit geen plek geven. Ik vermoed dat jullie dachten dat ik aansteller was.

    Sterke punten
    Toen eindelijk de diagnose er was werd er adequaat gehandeld en ben goed verzorgd. Wel naar nogmaals te horen dat ik gezond toonde waren ze wel geschrokken dat ik echt ziek was en ben super verzorgd daarna. Daar bedank ik jullie voor.

    Zwakke punten
    Mensen met psychiatrisch achtergrond hebben jullie te weinig inzicht in.

    Door Erna op 6 juli 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Nou na 2 1/2 jaar pijn ben ik nogsteeds noet goed geholpen in het beatrixziekenhuis. Ben er zelfs weggelopen uit het ziekenhuis met een lichaam vol morfine. Klacht ingediend en er werd een hoorzitting ingesteld. Ik had alleeb teveel pijn om op deze hoorzitting te komen en had mijn vrouw en moeder gemachtigd om daar naartoe te gaan en mijn verhaal te vertellen. Tijdens het wachten in de gang hoorde mijn vrouw het gesprek aan tussen de neuroloog en de mevrouw waar ik de klacht bij had ingediend. Die heel vriendelijk was over de telefoon en alles wel zou regelen. Hier blijkt echter het volgende. Mijn vrouw hoorde haar zeggen ik heb beveiliging geregeld en ze zei tegen de neuroloog heb je je kogelvrije vest aan zogenaamd als grap. Als je zoveel pijn hebt. Is dat letterlijk een klap in je gezicht. Mevrouw heeft dit als klacht daarna van mij gehoord en heeft haar excuses gemaakt. Natuurlijl kan ik dat niet accepteren na 2.5 jaar strijd tegen pijn en ellende van verkeerde beoordelingen van specialisten binnen dit ziekenhuis en doktoren bedrijfsartsen etc psychologen psychiaters die mijn niet serieus namen zagen alles als theatraal gedrag. Later bleek na 2 jaar dat het een hernia is ipv psychisch.

    Sterke punten
    De enige dokter die mij goed heefr geholpen binnen neurologie is dhr Eikelenburg. Komt zeer professioneel over. Zijn collega's hebben zeker een cursus nodig. Hoe ga ik met clienten om.

    Zwakke punten
    Slechte kennis klachten afhandeling is zeer slecht. Patienten worden ziek ontslagen terwijl ze haast geen clienten hebben. Begrip is er praktisch niet.

    Door Blommers op 30 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Ik ben verwezen naar arts Missotten door mijn eigen oogarts maar bij de eerste kennismaking had ik een akelig gevoel. Geluisterd naar mijn gevoel en thuis op Google gaan zoeken. Deze arts is veroordeeld door het tuchtcollege! Dat schijnt niet zomaar te gebeuren. Ik ga niet meer terug. Mijn ogen zijn mij dierbaar. Onvoorstelbaar dat iemand gewoon mag doorwerken.

    Sterke punten
    Aardige secretaresse.

    Zwakke punten
    Een arts in dienst houden die de fout is in gegaan.ik zou pleiten voor eerlijk zeggen dat men een straf heeft gekregen bij het tuchtrecht en dan patiŽnt de keuze geven of men door die arts wel dan niet behandeld wil worden.

    Door Lisa van Dij op 23 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Ik werd met spoed doorverwezen voor een MRI scan bij neurologie. De vrouwelijke neuroloog G. Mochel.
    Deze vrouw kan niet met zieke mensen omgaan en was erg dwingend van je moet dit en je moet dat. Vervolgens trek ik mijn kleding uit en zegt ze ik ben geen slaaf!!! oftewel ze wil me niet helpen. Gaf haar meerdere keren aan doe niet zo moeilijk en help me gewoon, maar ze bleef moeilijk doen. waarop ik explodeerde van woede, ik moet 4 mofine tabletten per dag slikken en werd met spoed naar de MRI gestuurd, ben weggelopen aangezien met deze vrouw niet te praten valt. Andere afspraak gemaakt met een andere
    Neuroloog alleen moet ik nu 10 weken wachten met de verschrikkelijke pijn. Ik kan niet zitten en niet lopen van de pijn. Zonder onderzoek willen ze alles op psychisch gooien.
    heb blauwe en rode vlekken op mijn rug van de pijn en zal allemaal psychisch zijn. Werd er kwaad om. Kort daarna word ik gebeld door de huisart Dokter Rogier, wat ben jij schandalig tekeer gegaan tegen mijn collega. En ik verwacht dat je je excuses aanbied . En je klacht intrekt.
    Dit kan ik natuurlijk niet doen, dit gaat wel even om mijn lichaam, blijkbaar worden er patienten gegevens onderling uitgewisseld en dingen waar ik totaal niet van hou.
    Daarbij is de afdeling neurologie aan de einde van de gang. Je moet een end lopen om er te komen, rolstoel kan ik niet in zitten van de pijn, kortom beatrixziekenhuis is een waardeloos ziekenhuis. Hoe ze zo n hoge waardering hebben gekregen verbaast mij zeer. Maar zal wel vriendjespolitiek achter zitten. Ken veel betere ziekenhuizen dan deze.

    Sterke punten
    geen sterke punten . Alles is er slecht geregeld.
    Begint al met de dure parkeergarage. Bij binnenkomst
    gelijk een restaurant met ongezonde producten.
    En als je iets mankeer en veel pijn hebt moet je het halve ziekenhuis doorlopen om bij de juiste afdeling te zijn.
    Inschrijven is ergens bij de lift , stond voor noppes te wachten bij neurologie, moest ik met veel pijn weer terug lopen de gehele gang uit om me inteschrijven. En na lang wachten , werd ik als een hond behandeld en uiteindelijk ben ik niet geholpen of begrepen.

    Zwakke punten
    . Alles is er slecht geregeld.
    Begint al met de dure parkeergarage. Bij binnenkomst
    gelijk een restaurant met ongezonde producten.
    En als je iets mankeer en veel pijn hebt moet je het halve ziekenhuis doorlopen om bij de juiste afdeling te zijn.
    Inschrijven is ergens bij de lift , stond voor noppes te wachten bij neurologie, moest ik met veel pijn weer terug lopen de gehele gang uit om me inteschrijven. En na lang wachten , werd ik als een hond behandeld en uiteindelijk ben ik niet geholpen of begrepen. Mensen die dringend hulp nodig hebben word het heel moeilijk gemaakt zelfs zo moeilijk dat ik weg ben gelopen met weet ik veel wat voor ziekte ik heb, moet 4 morfine slikken per dag om de pijn te onderdrukken. Kortom dokter Rogier en dokte G Mochel scoren geen hoge punten bij mij

    Door Blommers op 13 maart 2018 Reageer (2 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • heb op 4 december een afspraak gehad met dokter tan die heeft me gezien en een aanvraag ingediend bij het ziekenfonds voor een wenkbrauw correctie brief gehad van het ziekenfonds is goedgekeurd maar begreep de brief niet helemaal dus naar de afspreekbalie met de brieft en gevraagd of de goedkeuring code voor een of 2 ogen was dat wist de dame achter de balie niet toen gevraagd wat de dokter aangevraagd had een of twee ogen dat wist ze ook niet want de dokter die mij gezien heeft doet die operaties niet dus moest maar een afspraak maken met de dokter die de operatie wel doet en als die een andere operatie wil ja dan moet er een nieuwe aanvraag ingediend woorden bij de zorg verzekeraar neem aan als je achter die balie zit dat je toch wel moet weten wat de codes op de brief in houden en kan je ook in de computer zien wat de dokter tan aangevraagd heeft in dan mij aan kijken of ik een of andere dombo ben was er gelijk klaar mee goedkeur brief verscheurd

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    mensen met weinig kennis van zaken achter de balie

    Door hennevanger op 1 februari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Mijn dochter moest bloed laten prikken, Nou de huisarts gaf door dat ze het hadden verpest. En god weet wat ze met het bloed hebben gedaan, verkocht of verspild.
    Mijn dochter wordt nu via de huisarts doorverwezen naar Maag, darm Lever afd. want haar probleem werd erger.
    Nu komt ze daar aan op 8-1-2018 jl. En nu moet ze WEER bloed laten prikken en ontlasting inleveren. Nou wat denk je;
    Ze krijgt 2 ontlasting potjes met de naam van een andere patient. Dus wat zou er gebeuren als ze dit niet had gezien. Waarvoor zij behandeld moet worden, daar zou die andere patient voor behandeld worden en een andere patient zou medicijnen en behandeling krijgen waarvoor mijn dochter behandeld zou moeten worden. Gaat goed hier met die blinde, onzorgvuldige en ongeschoolde medewerkers van het Flevoziekenhuis.

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    BIJNA ALLES EN OVERAL
    Onzorgvuldig
    Slecht
    Halen patienten door elkaar
    Raken bloed kwijt en ga zo maar door

    Door Sanam op 9 januari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Het Spaarne Gasthuis heeft een aantal stappen in haar sollicitatie programma op haar website geplaatst. In werkelijkheid houdt ze zich niet aan deze stappen. Klachten over de sollicitatieprocedure worden niet door de klachtencommissie afgehandeld, maar mag de afdeling zelf afhandelen. Liegen en bedriegen komt dus voor.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    vriendjespolitiek, slager keurt zijn eigen vlees.

    Door Frank op 4 december 2017 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Dramatische planning in Tergooi. Bij iedere afspraak in Tergooi moet je altijd tenminste een half uur wachten, meestal (veel) langer. Als je daar iets van zegt zijn ze not amused en hoor je dat ze van de verzekering of van hogerhand niet meer dan 10 min per patient mogen inplannen, maar dat het in werkelijkheid langer duurt. Ze weten dus al tevoren dat je (erg) lang moet wachten en doen er niets aan. Het gemak waarmee ze met de tijd van de patienten en begeleiders omspringen. Schande!

    Door Ontevreden op 4 december 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Op 24-11-2017 is door de heer den Boer een nieuwe heup geplaatst via de voorste benadering.De operatie is prima geslaagd,na de operatie verder verzorgd door geweldige mensen.Als ik een cijfer zou moeten geven kom ik op een 9 uit .Wel is er wat mij betreft kritiek over de voorlichtingsmiddag aangaande de operatie en daarna.
    Er werd met geen woord gesproken over de verschillende technieken met hun voor en nadelen ook in de begeleidende
    folder niet.Bij een ieder is bekent dat de voorste benadering grote voordelen heeft, maar daar werd helemaal niet over gesproken,het zou geweldig zijn als e.a eens ge√ęvalueerd zou worden over deze zaak.De artsen die ik daar over gesproken heb zijn het daar volledig mee eens.

    Sterke punten
    Operatie is geweldig geslaagd,ook het verplegend personeel is geweldig even als het eten

    Zwakke punten
    Presentatie middag

    Door meijer op 28 november 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • ik heb een oogoperatie ondergaan in het UMCG, een gecombineerde staar- en netvliesoperatie (netvliesloslating).
    Ik ben onder de indruk geraakt van de pati√ęntvriendelijkheid en de professionaliteit van de afdeling oogheelkunde in het algemeen en het vakmanschap van de oogchirug(e) in het bijzonder. Het resultaat van de operatie is zonder meer perfect. Chapeau dames en heren van de afdeling oogheelkunde.

    Sterke punten
    zie boven

    Zwakke punten
    geen

    Door T. Meijer op 14 september 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Aantal jaren geleden daar behandeld en gelegen wegens hartfalen maar is kennelijk niets veranderd. De ene arts zei toen direct opereren terwijl de ander weer zei dat het wel meeviel. Mijn huisarts vond het zelf ook vage boel en heeft me uiteindelijk naar een ander ziekenhuis gestuurd. 1 jongere cardioloog bij Maasstad spande de kroon en belde tijdens spreekuur tussendoor nog even vrolijk met zijn makelaar voor een nieuwe woning en rondde dat eerst af.
    Bovendien ligt dit ziekenhuis compleet afgelegen en slecht bereikbaar dus mensen van buiten rotterdam hebben geen idee hoe er te komen. Ik vond de verpleging weer wel goed.

    Sterke punten
    verpleging

    Zwakke punten
    Cardiologie
    Ligging

    Door Eddie op 9 september 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Ziekenhuis-Ervaringen

Op Ziekenhuis-Ervaringen.nl lees je reviews over alle ziekenhuizen van Nederland. Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten. Deel jouw ziekenhuis ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!