Rijnstate is uw ziekenhuis in de regio Arnhem, Rheden en De Liemers. Wij bieden uitstekende ziekenhuiszorg van topklinische kwaliteit. Dit doen we op vier locaties: Arnhem, Zevenaar, Velp en Arnhem-Zuid.
In onze dienstverlening staat ú centraal. Onze medewerkers begeleiden u persoonlijk bij het verbeteren, herstellen en behouden van uw gezondheid. Dit gebeurt natuurlijk in afstemming met wat u wilt en kunt. Wij bieden u vertrouwen en veiligheid in een omgeving met een warme sfeer.
Ik kom er al jaren op diverse afdelingen, maar vooral de neurologie, Dr. Boerman en de pijnpoli, Dr. Kallewaard, en natuurlijk Beide teams,...kan ik alleen maar lof spreken, ook bij een vraag of een probleem is er ruimte voor een overleg
Ik ben er geregelt en moet er echt een stukje voor rijden, en ondanks dat er bij in de buurt een academisch ziekenhuis is, ben ik overgestapt naar dit streekziekenhuis.
Sterke punten Communicatie en multidisciplinair teams
Zwakke punten Soms wat eigenwijs verpleegsters, maar dan voor jezelf op te komen, kom je heel ver
In januari naar de dermatoloog geweest ivm een plekje op mijn been, die ik kon laten verwijderen als ik er last van zou krijgen. Op dat moment had ik er nog geen last van .
4 maanden later begon ik er wel last van te krijgen. Het plekje op mijn been werd ook steeds groter.
Nu wil ik dit plekje op mijn been laten verwijderen en om die reden wilde ik een afspraak maken met afdeling dermatologie. Toen ik naar de afdeling belde zou de medewerker mij doorverbinden met een medewerker die zou gaan over het wel of niet operatief verwijderen. De eerste keer, werd die verbinding meteen verbroken. De tweede keer moest ik weer mijn gegevens doorgeven en werd ik opnieuw doorverbonden, maar werd er niet opgenomen. Ik heb een tijd gewacht, in de hoop dat de telefoon opgenomen zou worden om een afspraak te maken. Al met al heeft het een half uur geduurd en had ik nog geen afspraak. De volgende dag ben ik naar het ziekenhuis gefietst omdat ik dacht dat het face to face wel zou lukken. Op de afdeling dermatologie zat helemaal niemand. Ik kreeg te horen dat ze daar vandaag niet aan het werk waren, Vervolgens naar de receptie gegaan om het via de receptie
te regelen. Receptioniste dacht dat ze in Elst aan het werk zouden zijn op afdeling dermatologie. Zij heeft verschillende telefoonnummers gebeld, zelfs een intern nummer. Ook zij kreeg niemand te pakken.
Ik ben zeer verbaasd over dit ziekenhuis, dat je niet eens fatsoenlijk een afspraak kunt maken. Geen woorden voor, hoe dit is gegaan.
Onvriendelijke "service"balie medewerkster. Prima dat onze afspraak verzet wordt omdat wij zelf te laat waren, maar dit mag vriendelijk medegedeeld worden.
De meid van midden 20 met een spraakgebrek (alsof zij aan haar kaak is geopereerd) moet duidelijk nog even door leren.
Sterke punten Cliënten lang laten wachten ookal hebben zij een afspraak en zijn zij aangemeld
Lijdt de Internist Nefroloog L.Reichert aan nierfalen?
Als deze arts zijn fouten weet af te schuiven naar een patiënt. Waar de arts verkondigd dat de partner van een patiënt de klacht van de nieren heeft veroorzaakt Waar de Arts Reichert zelf aan de Collega de Nefroloog J. Huusen van het Slingeland Ziekenhuis in Doetinchem zijn leugens kenbaar heeft gemaakt. Als Reichert aan minderwaardigheid complexen doet lijden en aan Psychomotoriche praktijken op na doet houden om andere personen vals te beschuldigen. Om zijn baantje schoon te doen praten. Is Reichert hard bezig om zijn patiënten weg te laten lopen naar een andere nefroloog
Sterke punten Leugens en vervalste diagnose plaatsen in een patiënten dossier
De klacht die de Internist Nefroloog L.Reichert wet te vermelden blijkt dat de arts zijn woorden schoon te praten om een derde persoon de schuld af te leveren door te vermelden. D3 nieren zijn beschadigd door uw partner.
Waar de patiënt wordt vermeld bij de Nefrologie van het Slingeland Ziekenhuis in Doetinchem. Waar de klacht verder doet plaatsen als daar de voorwaarde in de wens van de patiënt niet in acht word genomen
Als de Patiënt nog altijd het laatste woord doet hebben.
Blijkt de beide ziekenhuizen niet meer aan hun patiënten voorwaardes te doen houden.
Sterke punten Patiënten dossiers vervalsen met verkeerde diagnoses vermeldingen
Mijn diagnoze is: bij elke behandeling van welke afdeling dan ook . Zullen bij de behandeling het bedrag gaan betalen van € 4.500,00 ten goede van het Regionale Tucht College en aan mij de schade claim van € 25.000,00 om dat de klacht bij Klacht Patiënten Federatie doet liggen over L Reichert zijn leugens vermeldingen
Zwakke punten Houden niet aan de wens van de patiënt
Als dr Internist Reichert zijn diagnose verkeerd doet vermelden. Dan verleend de Internist zijn fouten af in de schoenen van een derde waar hij dan zijn leugens aan een ander ziekenhuis . Waar dan zijn zin doet door drijven. Als Reichert beter zelf zich moet laten behandelen door zich zelf onder de Dialyse te gaan plaatsen wat Reichert lijdt aan Nierfalen .Waar Reichert zijn patiënt ('e) doet plaatsen om dan schoon schip te doen plaatsen.
Sterke punten Vervalste Diagnoses plaatsen bij de Patiënten
Zwakke punten Niet de waarheid vermelden , en medicijnen uitschrijven waar men reductie op doet krijgen
De Internist dokter Reichert is op basis van art. 266 van het wetboek van strafrecht goed bezig om ander mensen vals te beschuldigen. Door een telefonische consult . Kreeg de arts de echtgenoot van de patiënt. Waar de arts niet wilde luisteren omdat de arts de verkeerde patiënt aan de telefoonlijn had. Maar de Arys luisterde niet . Waar de arts in het dossier wist te plaatsen . Dat de partner niet wilde door geven aan de patiënt. En werd daar door uit gescholden. Waar de arts Reichert zijn woorden wist schoon te praten en de schuld gaf aan de betreffende echtgenoot.
Waar nu is besloten; zal de Arts eerst zijn exuus moeten tonen , zijn bevindingen moeten verwijderen , ander kan Reichert verwachten dat de Patiënt elke oproep doet afwijzen
Sterke punten Niets, elke keer een verkeerde diagmose
Mijn vader is ‘s nachts met spoed opgenomen. Ik wilde hem graag in de ochtend zien om hem een knuffel en een kus te geven. Toen ik bij de receptie vroeg om de afdeling/kamer werd mij gezegd dat ik niet op bezoek mocht komen. Vanaf 14:00 uur was ik welkom. Het was 9:30. Ik begrijp dat er regels bestaan maar misschien kan er ook een keer gekeken worden naar de persoon en situatie. Op deze manier lijkt Rijnstate meer op een gevangenis dan een ziekenhuis. Als de situatie andersom was geweest was mijn vader dan wel toegelaten? De receptioniste was het zelf ook niet eens met het beleid van het ziekenhuis? Vreemde manier van werken lijkt mij.
Sterke punten Deze waren op het moment niet aantoonbaar
Zwakke punten Het gevangenis beleid van een ziekenhuis
Het is de gewoonte bij de afdeling Internist van het ziekenhuis Rijnstate om afspraken te plannen . Waar men geen rekening mee houdt met de betreffende patiënt(e) of die wel op de datum wel kan. Nee die verpleegkundige van de afdeling gaat zomaar een diagnose stellen zonder dat de arts er van af doet weten.
Het zou beter wezen dat de Verpleegkundige zelf eens haar/zijn nieren laat onderzoeken of naar een psychiater gaat wat daar blijkt niets iets te kloppen bij hem/haar met verkeerde diagnose te doen stellen.
Vandaag een afspraak bij de KNO-arts in Rijnstate Arnhem-Noord. 40 Minuten extra wachttijd, + een beetje.
Als chronisch zieke patiënt, die regelmatig in het ziekenhuis op artsen moet wachten en dan geregeld tegen 30 minuten of meer extra wachttijd aanloopt, mag ik mijn werkgever wel vragen al die tijd terug te gaan factureren aan het ziekenhuis.
Vroeger was er dan een assistent die even belde dat je wat later kon komen. Dat was ideaal.
Ik ben benieuwd hoeveel non-productieve uren er ieder jaar in ziekenhuizen verloren gaan in onze maatschappij. Denk dat we daar nog wel eens van kunnen schrikken hoeveel.
Wilde een afspraak verzetten bij poli oogheelkunde.. s'ochtens ruim een 35 minuten in de wacht gestaan als eerst wachtende.. en nog steeds niet geholpen.. toen heb ik de oproep maar beëindigd.. s' middags nieuwe poging gedaan.. en jawel na 27 minuten eindelijk een medewerker aan de lijn.. dit was een uiterst vriendelijke dame, dus dat was heel fijn.. maar nu de afspraak verzetten.. de eerst volgende mogelijkheid was 6 maanden verder!! Dit was geen optie omdat er snel naar gekeken moest worden... dus dan toch maar ziek naar de afspraak..Ik hoop dat ik hiermee het ziekenhuis wakker schut.. en dat er dringend uitbreiding nodig is op oogheelkunde!!
Sterke punten Meestal vriendelijk personeel
Zwakke punten Erg lange wachttijden! Zowel telefonisch als op de poli
Het is weer raak bij de Internist van Rijnstate Ziekenhuis Arnhem. Waar opnieuw niet naar de patiënt wordt geluisterd. Dit is al de zoveelste keer dat een internist verkeerde conclusie doet trekken. Als de patiënt voor heen al eens over is behandeld bij eenendertig ziekenhuis. Waar de Internist de gegevens kan opvragen. Maar dat doet men niet bij Rijnstate in Arnhem. Waar de Patiënt als proefkonijn wordt behandeld Waar ook de medicijnen zonder enige voorwaarde worden uit geschreven . Omdat men reductie op doet krijgen. Als dat niet meer mag. Waar Rijnstate Arnhem gewoon weg lak aan heeft. Nog even en Rijnstate kunt gaan sluiten omdat er geen ene patiënt er meer naar toe wilt. Ik kan beter de klacht bij het Regionele Tucht College voor leggen dan de klacht bij de Klachtencoordinator voor leggen, die toch niet in het belang van de patiënt doet handelen maar voor het ziekenhuis doet handelen.
Sterke punten Eigen rechter spelen, waar nog altijd de toestemming van de patiënt waardig is. Waar de Behandelende arts lak aan heeft.
Zwakke punten Verkeerde diagnose bepalen en slecht luisteren naar de Patiënt
De afdeling Endoscopie weten zeker niet hoe men die patiënt over te doen inlichten over een afspraak te maken. Als zij op eigen houtje de afspraak weten te maken.
Door zulke asociale gedrag heb ik de afspraak geannuleerd. Als zij in Rijnstate te beroerd zijn om het medische dossier die reeds al doet bestaan na te trekken. De patiënt wordt als proefkonijn behandeld. Schandalig dat Rijnstate Arngem zo weet te behandelen.
Sterke punten Bedriegen de Patiënten bij hun diagnose stelen en het Discrimineren van Patiënten
Als een patient(e) een Echo krijgt bij Rijnstate en wijst uit dat het geen Tromboze doet wezen , blijkt dat er in opleiding voor Internist , die eerst weet aan te geven dat het geen tromboze been doet wezen. Waar de arts door het diagnose aan depot Velp door weet te geven om de patiënt te behandelen . Blijkt dat het team Velp een blunder te maken. Om een steunkousen in Velp te doen opmeten. Als het steunkousen moet opgemeten worden bij de patiënt thuis blijkt dat Velp niet te beseffen. Dat de patient zijn been is gaan opzwellen en zal nier de juiste maat van de steunkousen worden opgemeten. Maar vermeld tegen de patiënt dat hij niet meer mag lopen op zijn been omdat het een tromboze been doet wezen. Dus wij wijst nu uit of het een tromboze been doet wezen. Is dat nu de echo of de arts. Het is beter dat de artsen naar de uitslag van een echo doet kijken. Dan verkom je de medische Blunder die bij Rijnstate depot Arnhem en Velp vaak doet voorkomen. Vermeld je het aan de Klachten Coördinator van Rijnstate. Dan zal de Klachten Coördinator in het voordeel handelen van het Rijnstate team en niet in het voordeel van de betreffende patiënt. Dus stuur nooit de klacht naar de Klachten Coördinator maar naar het Regionale Tucht College in Zwolle. Daar heeft u de big registratie nummer van de behandelende arts voor nodig. Dat kunt u vinden op www.big-registratie.nl op vinden
Sterke punten Onjuiste behandeling van de betreffende arts
Afgelopen jaar veel slechte ervaringen gehoord van patiënten in zowel mijn kennissen- als familiekring, die in ziekenhuis Rijnstate Arnhem zijn behandeld. Zorg en nazorg waren erg vaak onder de maat en de communicatie binnen Rijnstate was bedroevend. De medische zorg gaf veel stress, een onzeker gevoel en de nodige twijfels of de juiste zorg wel werd geleverd. Patiënten moesten zelf alert zijn bij tekort schietende zorg. Patiënten willen deze slechte ervaring het liefst het zo snel mogelijk achter zich laten en zien af van het schrijven van een review. Daarom heb ik gemeend dit review te moeten schrijven. Het lezen van diverse andere reviews waren voor mij de aanleiding en bevestiging om dit algemene review te schrijven, waarbij ik concludeer dat er in mijn ogen werk aan de winkel is voor het bestuur. Onder meer is cardiologie volgens mij een groot aandachtspunt! Natuurlijk zal er ook heel veel goed gaan en werken er veel toegewijde medewerkers, maar toch…. Persoonlijk twijfel ik geen moment meer als ik moet kiezen tussen het ziekenhuis Rijnstate of ziekenhuis Slingeland in Doetinchem.
Sterke punten bereikbaarheid en parkeervoorzieningen
Als een patiënt wordt opgenomen voor een bloeding bij de stoelgang . Weet de gespeciale arts niet waar het vergaan komt. Slikt de patiënt bloedverdunners en de betekende komt met de juiste diagnose dan staat de arts met grote ogen en een open mond aan te kijken. Dan wordt er vermeld dat de nieren functie niet goed werken. Waar dan de patiënt onderzoekingen moet onder vinden . Als men bij de medicijnen dan moeten kijken. Dan zeg ik nu , Wie is nu de arts. Is dat de arts of is dat de partner van de patiënt . Als dit al een teken is dat het Rijnstate team hier nu een grove medische Blunder in doet plaatsen. Zijn zij hard bezig met ontslagen vallen tot er een faissament moet komen. Is het te danken aan de ondeskundige artsen die met zulke medische fouten weten te begaan bij een verkeerde diagnose samenstelling
Dan de klachtencoordinator kan veter op straat komen te staan want die werkt niet voor de patent maar voor het Rijnstate team doet functioneren
Ik ben al jaren patiënt in Rijnstate en heb er heel wat ergernis gehad over personeel wat er lijkt te zitten om mensen te irriteren. Even simpel bellen voor medicijnen kan je hele dag verzieken. Zoals ze hier met patiënten omgaan is een gore schande. Zeer asociaal gedrag naar patiënt.
Sterke punten Geen.
Zwakke punten Een zooitje ongeregeld wat op de afdelingen patiënten te woord moet staan. Totaal niet flexibel. Zeer rigide en onvriendelijk personeel op Interne Geneeskunde.
Ziekenhuis discrimineert mensen met hoofdbedekking. Werd in de wachtkamer van Rijnstate Velp op een nogal vermanende manier aangesproken dat het dragen van petten niet meer is toegestaan binnen. Ik vroeg direct waar deze maatregel op gestoeld is, maar kreeg hier geen valide argument op. Het enige respons: daar zijn allerlei reden voor. Ik heb mijn pet maar afgedaan omdat ik nou eenmaal op controle moest, maar dit kan dus niet.
Vrouwen met hoofddoeken mochten overigens wel met hoofdbedekking in de wachtzaal plaatsnemen, en dit moet ook gewoon kunnen. Men is in dit land vrij om hoofdbedekkende kleding te dragen op grond van godsdienst ÉN LEVENSOVERTUIGING. Het dragen van een pet behoort daar ook toe
Rijnstate begaat hier dus een grove fout mee. Als ik besluit een pet te dragen dan doe ik dat met een reden en wens ik niet in een zorginstelling voor het blok te worden gezet in een volle wachtkamer.
Daarbij vind ik het erg brutaal dat als ik een vraag stel, ik hier dus eigenlijk geen antwoord op krijg. Men moet z’n gedrag maar aanpassen zonder dat hier een reden toe is. Had het te maken met identificatie? (mijn gezicht was prima te zien), hygiëne? (ik verzorg mijzelf prima), niet netjes voor andere bezoekers? (achterhaald). Allerlei vragen waar je dus ter plekke mee blijft zitten
Rijnstate is kennelijk een vergaarbak van allerlei vage regelementen waar je van tevoren niet van op de hoogte wordt gebracht (zet het dan op z’n minst op het afspraakformulier) En die bovendien dus niet eens zomaar toegestaan zijn.
Dit is een ziekenhuis waar patiënten zich op hun gemak horen te voelen en geen rechtbank waar dergelijke kledingvoorschriften uit neutraliteit zijn verplicht
Personeel zeer slecht, onvriendelijk, chagarijnig. Afspraken duren wel weken voor je bij n intake terecht komt waarna t weer weken duurt voor een onderzoek en waarna t weer weeeeken duurt voor de betreffende arts je telefonisch belt.. voor je t weet ben je een jaar verder en je bent niet geholpen. En ook nog es n verkeerde diagnose.en manipulatief zijn se dat ze t zo verdraaien dat t aan jou ligt. Hele foute boel daarZ ik lees hier alle reacties en ik begrijp gewoon niet waarom hier niemand wat aan doet?? Echt een verschrikkelijke ziekenhuis!
Het blijkt nog steeds dat de specialisme van het Rijnstate Ziekenhuis niet voldoet aan de eissen van de Patienten Belangen als zij uit eigen innisatief de parienten weten te misleiden, Waar zij patienten zo weet te plaatsen om de derde corona injectering te laten plaatsen, Waar de pactient niet meer over zijn lichaam mag beschikken. Blijk dat het Rijnstate team zeer goed weewt hoe zijn patienten moeten bedriegen door herhaaldelijke verkeerde diagnoze te verlenen, Waar pas afgestudeerde artsen denken dat zij het beter weten dan mensen die het vak hebben doen leren. Waar dan pas achter doet komen , hoe grove fouten in het Rijnstate Beleid doet hebben, door dat het RIBW AVV de overhand weet te hebben op het Rijnstate team
Sterke punten Afspraken plaatsen waar niets van doet kloppen
Zwakke punten Mensen vervalsen met vervalste diagnoze stellingen
Ik ben vandaag onwel geworden tijdens bezoek in t ziekenhuis. Receptie zei dat ik dan naar spoedeisende hulp moest lopen. Daarheen verhaal verteld dat ik flauwval neiging heb,leverpijn waarna ze me wrrogant vertelden dat sit spoeddienst was en dat ik hiermee naar de huisarts moest gaan. Ik zei dat ik niet eens in staat was om auto te rijden, de betreffende man zei : ik zie dat je met begeleiding bent? Ik zei ik heb deze man zelf gebracht naar t ziekenhuis omdat die niet in staa is om te rijden na operatie. Hij bleef me aankijken..? Ik werd gewoon weggestuurd. Hoe slecht is dit??! Walgelijk voor woorden. Ze zeiden bel dan om 17.00 uur naar de huisartsen post. Ik was daar om 16.00 uur. Zelfde afdeling mensen. Hele slechte gang van zaken.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Je wordt niet gehoord. Geen empathie. Niks.
Als men met spoed wordt opgenomen. Weet men zeer goed om aan de partner te staan liegen. Om te vermelden dat de patiënt weet weg te lopen . Als dat niet waar is. Nee het personeel weetwel om op de afdelingen een injectie met inhoud te laten slingeren. Als dat doodlijk kunt zijn.. Als men een goede diagnose van een patiënt willen hebben. Is het beter om te kunnen luisteren naar de patiënt zelf en diens partner . Waar dan de diagnose kan worden vast gelegd maar bij Rijnstate kan men niet luisteren en hebben het ook nooit van gehoord.. Maar het discrimineren is bij Rijnstate op de eerste plaats vermeld.
Sterke punten Mensen believen en bedonderen
Zwakke punten Alle spullen wat betreft injecties met inhoud laten slingeren op de bedpatienten kamers
Ik kom voor het eerst door een spoed geval in het Rijnstate terecht. Het was eens en nooit meer hoop ik. Je denkt als je zelf te einde raad bent dat je daar word opgevangen. Ik verwachte een warme arm met de juiste zorg. Wat krijg je: een grote mond een een chagrijnig hoofd. Ik ben echt sprakeloos ! Je betaald een Gods vermogen aan zorg verzekering en als er een keer wat is word je dus gewoon onfatsoenlijk behandeld. Wat is jullie beleid in het ziekenhuis? Is er wel eens een klantvriendelijkheidstraining gedaan? Het lijkt me hoogst noodzakelijk.
Wat men bij Rijnstate Ziekenhuis Arnhem en Velp ook proberen zal zij van de Gelderse Ziekenhuizen , altijd het slechtste ziekenhuis blijven, door verkeerde diagnose te blijven geven.
De Arnhemse Patienten kerem liever de rug toe naar het Ziekenhuis dan er naar toe te gaan.
De Klachten Coordinatrice denkt ook al dat zij het beter doet weten, het lijkt er op dat de medewerkers aan Psychiatrice Prblemen doen lijden door de patienten maar medicijnen te blijven uitschrijven
Door de Urologie van Ziekenhuis Rijnstate te Arnhem.
Weten goed hoe zij hun afspraken doen plaatsen, als je het na doet trekken. Blijkt dat zij patiënten doen vervalsen door de afspraak niet te hebben gepland op de betrevende datum te hebben vermeld maar weten wel te declareren op de naam van de Patient
Super ziekenhuis
Ik kom er al jaren op diverse afdelingen, maar vooral de neurologie, Dr. Boerman en de pijnpoli, Dr. Kallewaard, en natuurlijk Beide teams,...kan ik alleen maar lof spreken, ook bij een vraag of een probleem is er ruimte voor een overleg
Ik ben er geregelt en moet er echt een stukje voor rijden, en ondanks dat er bij in de buurt een academisch ziekenhuis is, ben ik overgestapt naar dit streekziekenhuis.
Sterke punten
Communicatie en multidisciplinair teams
Zwakke punten
Soms wat eigenwijs verpleegsters, maar dan voor jezelf op te komen, kom je heel ver
Geen afspraak maken
In januari naar de dermatoloog geweest ivm een plekje op mijn been, die ik kon laten verwijderen als ik er last van zou krijgen. Op dat moment had ik er nog geen last van .
4 maanden later begon ik er wel last van te krijgen. Het plekje op mijn been werd ook steeds groter.
Nu wil ik dit plekje op mijn been laten verwijderen en om die reden wilde ik een afspraak maken met afdeling dermatologie. Toen ik naar de afdeling belde zou de medewerker mij doorverbinden met een medewerker die zou gaan over het wel of niet operatief verwijderen. De eerste keer, werd die verbinding meteen verbroken. De tweede keer moest ik weer mijn gegevens doorgeven en werd ik opnieuw doorverbonden, maar werd er niet opgenomen. Ik heb een tijd gewacht, in de hoop dat de telefoon opgenomen zou worden om een afspraak te maken. Al met al heeft het een half uur geduurd en had ik nog geen afspraak. De volgende dag ben ik naar het ziekenhuis gefietst omdat ik dacht dat het face to face wel zou lukken. Op de afdeling dermatologie zat helemaal niemand. Ik kreeg te horen dat ze daar vandaag niet aan het werk waren, Vervolgens naar de receptie gegaan om het via de receptie
te regelen. Receptioniste dacht dat ze in Elst aan het werk zouden zijn op afdeling dermatologie. Zij heeft verschillende telefoonnummers gebeld, zelfs een intern nummer. Ook zij kreeg niemand te pakken.
Ik ben zeer verbaasd over dit ziekenhuis, dat je niet eens fatsoenlijk een afspraak kunt maken. Geen woorden voor, hoe dit is gegaan.
Onvriendelijk
Onvriendelijke "service"balie medewerkster. Prima dat onze afspraak verzet wordt omdat wij zelf te laat waren, maar dit mag vriendelijk medegedeeld worden.
De meid van midden 20 met een spraakgebrek (alsof zij aan haar kaak is geopereerd) moet duidelijk nog even door leren.
Sterke punten
Cliënten lang laten wachten ookal hebben zij een afspraak en zijn zij aangemeld
Zwakke punten
Servicegerichtheid / vriendelijkheid
Vervalsing Diagnoze
Lijdt de Internist Nefroloog L.Reichert aan nierfalen?
Als deze arts zijn fouten weet af te schuiven naar een patiënt. Waar de arts verkondigd dat de partner van een patiënt de klacht van de nieren heeft veroorzaakt Waar de Arts Reichert zelf aan de Collega de Nefroloog J. Huusen van het Slingeland Ziekenhuis in Doetinchem zijn leugens kenbaar heeft gemaakt. Als Reichert aan minderwaardigheid complexen doet lijden en aan Psychomotoriche praktijken op na doet houden om andere personen vals te beschuldigen. Om zijn baantje schoon te doen praten. Is Reichert hard bezig om zijn patiënten weg te laten lopen naar een andere nefroloog
Sterke punten
Leugens en vervalste diagnose plaatsen in een patiënten dossier
Zwakke punten
Patiënten Gevangenis
Onjuiste Diagnoze
De klacht die de Internist Nefroloog L.Reichert wet te vermelden blijkt dat de arts zijn woorden schoon te praten om een derde persoon de schuld af te leveren door te vermelden. D3 nieren zijn beschadigd door uw partner.
Waar de patiënt wordt vermeld bij de Nefrologie van het Slingeland Ziekenhuis in Doetinchem. Waar de klacht verder doet plaatsen als daar de voorwaarde in de wens van de patiënt niet in acht word genomen
Als de Patiënt nog altijd het laatste woord doet hebben.
Blijkt de beide ziekenhuizen niet meer aan hun patiënten voorwaardes te doen houden.
Sterke punten
Patiënten dossiers vervalsen met verkeerde diagnoses vermeldingen
Mijn diagnoze is: bij elke behandeling van welke afdeling dan ook . Zullen bij de behandeling het bedrag gaan betalen van € 4.500,00 ten goede van het Regionale Tucht College en aan mij de schade claim van € 25.000,00 om dat de klacht bij Klacht Patiënten Federatie doet liggen over L Reichert zijn leugens vermeldingen
Zwakke punten
Houden niet aan de wens van de patiënt
Rijnstate Interne Geneeskunde
Als dr Internist Reichert zijn diagnose verkeerd doet vermelden. Dan verleend de Internist zijn fouten af in de schoenen van een derde waar hij dan zijn leugens aan een ander ziekenhuis . Waar dan zijn zin doet door drijven. Als Reichert beter zelf zich moet laten behandelen door zich zelf onder de Dialyse te gaan plaatsen wat Reichert lijdt aan Nierfalen .Waar Reichert zijn patiënt ('e) doet plaatsen om dan schoon schip te doen plaatsen.
Sterke punten
Vervalste Diagnoses plaatsen bij de Patiënten
Zwakke punten
Niet de waarheid vermelden , en medicijnen uitschrijven waar men reductie op doet krijgen
Beledigd door Internist
De Internist dokter Reichert is op basis van art. 266 van het wetboek van strafrecht goed bezig om ander mensen vals te beschuldigen. Door een telefonische consult . Kreeg de arts de echtgenoot van de patiënt. Waar de arts niet wilde luisteren omdat de arts de verkeerde patiënt aan de telefoonlijn had. Maar de Arys luisterde niet . Waar de arts in het dossier wist te plaatsen . Dat de partner niet wilde door geven aan de patiënt. En werd daar door uit gescholden. Waar de arts Reichert zijn woorden wist schoon te praten en de schuld gaf aan de betreffende echtgenoot.
Waar nu is besloten; zal de Arts eerst zijn exuus moeten tonen , zijn bevindingen moeten verwijderen , ander kan Reichert verwachten dat de Patiënt elke oproep doet afwijzen
Sterke punten
Niets, elke keer een verkeerde diagmose
Zwakke punten
Anderen vals beschuldigen
Onrechtvaardige benadering
Mijn vader is ‘s nachts met spoed opgenomen. Ik wilde hem graag in de ochtend zien om hem een knuffel en een kus te geven. Toen ik bij de receptie vroeg om de afdeling/kamer werd mij gezegd dat ik niet op bezoek mocht komen. Vanaf 14:00 uur was ik welkom. Het was 9:30. Ik begrijp dat er regels bestaan maar misschien kan er ook een keer gekeken worden naar de persoon en situatie. Op deze manier lijkt Rijnstate meer op een gevangenis dan een ziekenhuis. Als de situatie andersom was geweest was mijn vader dan wel toegelaten? De receptioniste was het zelf ook niet eens met het beleid van het ziekenhuis? Vreemde manier van werken lijkt mij.
Sterke punten
Deze waren op het moment niet aantoonbaar
Zwakke punten
Het gevangenis beleid van een ziekenhuis
Op eigen houtje een afspraak i
Het is de gewoonte bij de afdeling Internist van het ziekenhuis Rijnstate om afspraken te plannen . Waar men geen rekening mee houdt met de betreffende patiënt(e) of die wel op de datum wel kan. Nee die verpleegkundige van de afdeling gaat zomaar een diagnose stellen zonder dat de arts er van af doet weten.
Het zou beter wezen dat de Verpleegkundige zelf eens haar/zijn nieren laat onderzoeken of naar een psychiater gaat wat daar blijkt niets iets te kloppen bij hem/haar met verkeerde diagnose te doen stellen.
Sterke punten
Slechte diagnose stellen
Zwakke punten
Eigen rechten spelen
Wachttijd gewoon facturen aan
Vandaag een afspraak bij de KNO-arts in Rijnstate Arnhem-Noord. 40 Minuten extra wachttijd, + een beetje.
Als chronisch zieke patiënt, die regelmatig in het ziekenhuis op artsen moet wachten en dan geregeld tegen 30 minuten of meer extra wachttijd aanloopt, mag ik mijn werkgever wel vragen al die tijd terug te gaan factureren aan het ziekenhuis.
Vroeger was er dan een assistent die even belde dat je wat later kon komen. Dat was ideaal.
Ik ben benieuwd hoeveel non-productieve uren er ieder jaar in ziekenhuizen verloren gaan in onze maatschappij. Denk dat we daar nog wel eens van kunnen schrikken hoeveel.
Sterke punten
Er zit een dak op het gebouw.
Zwakke punten
De enorme, enorme wachttijden
poli oogheelkunde bereiken
Wilde een afspraak verzetten bij poli oogheelkunde.. s'ochtens ruim een 35 minuten in de wacht gestaan als eerst wachtende.. en nog steeds niet geholpen.. toen heb ik de oproep maar beëindigd.. s' middags nieuwe poging gedaan.. en jawel na 27 minuten eindelijk een medewerker aan de lijn.. dit was een uiterst vriendelijke dame, dus dat was heel fijn.. maar nu de afspraak verzetten.. de eerst volgende mogelijkheid was 6 maanden verder!! Dit was geen optie omdat er snel naar gekeken moest worden... dus dan toch maar ziek naar de afspraak..Ik hoop dat ik hiermee het ziekenhuis wakker schut.. en dat er dringend uitbreiding nodig is op oogheelkunde!!
Sterke punten
Meestal vriendelijk personeel
Zwakke punten
Erg lange wachttijden! Zowel telefonisch als op de poli
Slechte diagnose bij een Inter
Het is weer raak bij de Internist van Rijnstate Ziekenhuis Arnhem. Waar opnieuw niet naar de patiënt wordt geluisterd. Dit is al de zoveelste keer dat een internist verkeerde conclusie doet trekken. Als de patiënt voor heen al eens over is behandeld bij eenendertig ziekenhuis. Waar de Internist de gegevens kan opvragen. Maar dat doet men niet bij Rijnstate in Arnhem. Waar de Patiënt als proefkonijn wordt behandeld Waar ook de medicijnen zonder enige voorwaarde worden uit geschreven . Omdat men reductie op doet krijgen. Als dat niet meer mag. Waar Rijnstate Arnhem gewoon weg lak aan heeft. Nog even en Rijnstate kunt gaan sluiten omdat er geen ene patiënt er meer naar toe wilt. Ik kan beter de klacht bij het Regionele Tucht College voor leggen dan de klacht bij de Klachtencoordinator voor leggen, die toch niet in het belang van de patiënt doet handelen maar voor het ziekenhuis doet handelen.
Sterke punten
Eigen rechter spelen, waar nog altijd de toestemming van de patiënt waardig is. Waar de Behandelende arts lak aan heeft.
Zwakke punten
Verkeerde diagnose bepalen en slecht luisteren naar de Patiënt
Afspraken makenzonder de patië
De afdeling Endoscopie weten zeker niet hoe men die patiënt over te doen inlichten over een afspraak te maken. Als zij op eigen houtje de afspraak weten te maken.
Door zulke asociale gedrag heb ik de afspraak geannuleerd. Als zij in Rijnstate te beroerd zijn om het medische dossier die reeds al doet bestaan na te trekken. De patiënt wordt als proefkonijn behandeld. Schandalig dat Rijnstate Arngem zo weet te behandelen.
Sterke punten
Bedriegen de Patiënten bij hun diagnose stelen en het Discrimineren van Patiënten
Zwakke punten
Luisteren niet naar Patiënten
Echo wijst naar
Als een patient(e) een Echo krijgt bij Rijnstate en wijst uit dat het geen Tromboze doet wezen , blijkt dat er in opleiding voor Internist , die eerst weet aan te geven dat het geen tromboze been doet wezen. Waar de arts door het diagnose aan depot Velp door weet te geven om de patiënt te behandelen . Blijkt dat het team Velp een blunder te maken. Om een steunkousen in Velp te doen opmeten. Als het steunkousen moet opgemeten worden bij de patiënt thuis blijkt dat Velp niet te beseffen. Dat de patient zijn been is gaan opzwellen en zal nier de juiste maat van de steunkousen worden opgemeten. Maar vermeld tegen de patiënt dat hij niet meer mag lopen op zijn been omdat het een tromboze been doet wezen. Dus wij wijst nu uit of het een tromboze been doet wezen. Is dat nu de echo of de arts. Het is beter dat de artsen naar de uitslag van een echo doet kijken. Dan verkom je de medische Blunder die bij Rijnstate depot Arnhem en Velp vaak doet voorkomen. Vermeld je het aan de Klachten Coördinator van Rijnstate. Dan zal de Klachten Coördinator in het voordeel handelen van het Rijnstate team en niet in het voordeel van de betreffende patiënt. Dus stuur nooit de klacht naar de Klachten Coördinator maar naar het Regionale Tucht College in Zwolle. Daar heeft u de big registratie nummer van de behandelende arts voor nodig. Dat kunt u vinden op www.big-registratie.nl op vinden
Sterke punten
Onjuiste behandeling van de betreffende arts
Zwakke punten
Verkeerde diagnoze
Geen eerste keuze
Afgelopen jaar veel slechte ervaringen gehoord van patiënten in zowel mijn kennissen- als familiekring, die in ziekenhuis Rijnstate Arnhem zijn behandeld. Zorg en nazorg waren erg vaak onder de maat en de communicatie binnen Rijnstate was bedroevend. De medische zorg gaf veel stress, een onzeker gevoel en de nodige twijfels of de juiste zorg wel werd geleverd. Patiënten moesten zelf alert zijn bij tekort schietende zorg. Patiënten willen deze slechte ervaring het liefst het zo snel mogelijk achter zich laten en zien af van het schrijven van een review. Daarom heb ik gemeend dit review te moeten schrijven. Het lezen van diverse andere reviews waren voor mij de aanleiding en bevestiging om dit algemene review te schrijven, waarbij ik concludeer dat er in mijn ogen werk aan de winkel is voor het bestuur. Onder meer is cardiologie volgens mij een groot aandachtspunt! Natuurlijk zal er ook heel veel goed gaan en werken er veel toegewijde medewerkers, maar toch…. Persoonlijk twijfel ik geen moment meer als ik moet kiezen tussen het ziekenhuis Rijnstate of ziekenhuis Slingeland in Doetinchem.
Sterke punten
bereikbaarheid en parkeervoorzieningen
Zwakke punten
zorg, nazorg en communicatie
Zeer slechte deskundige artsen
Als een patiënt wordt opgenomen voor een bloeding bij de stoelgang . Weet de gespeciale arts niet waar het vergaan komt. Slikt de patiënt bloedverdunners en de betekende komt met de juiste diagnose dan staat de arts met grote ogen en een open mond aan te kijken. Dan wordt er vermeld dat de nieren functie niet goed werken. Waar dan de patiënt onderzoekingen moet onder vinden . Als men bij de medicijnen dan moeten kijken. Dan zeg ik nu , Wie is nu de arts. Is dat de arts of is dat de partner van de patiënt . Als dit al een teken is dat het Rijnstate team hier nu een grove medische Blunder in doet plaatsen. Zijn zij hard bezig met ontslagen vallen tot er een faissament moet komen. Is het te danken aan de ondeskundige artsen die met zulke medische fouten weten te begaan bij een verkeerde diagnose samenstelling
Dan de klachtencoordinator kan veter op straat komen te staan want die werkt niet voor de patent maar voor het Rijnstate team doet functioneren
Sterke punten
Vervalste diagnose samenstellen
Zwakke punten
Ondeskundige artsen
Zeer irritant personeel
Ik ben al jaren patiënt in Rijnstate en heb er heel wat ergernis gehad over personeel wat er lijkt te zitten om mensen te irriteren. Even simpel bellen voor medicijnen kan je hele dag verzieken. Zoals ze hier met patiënten omgaan is een gore schande. Zeer asociaal gedrag naar patiënt.
Sterke punten
Geen.
Zwakke punten
Een zooitje ongeregeld wat op de afdelingen patiënten te woord moet staan. Totaal niet flexibel. Zeer rigide en onvriendelijk personeel op Interne Geneeskunde.
onsmakelijk behandeld
Ziekenhuis discrimineert mensen met hoofdbedekking. Werd in de wachtkamer van Rijnstate Velp op een nogal vermanende manier aangesproken dat het dragen van petten niet meer is toegestaan binnen. Ik vroeg direct waar deze maatregel op gestoeld is, maar kreeg hier geen valide argument op. Het enige respons: daar zijn allerlei reden voor. Ik heb mijn pet maar afgedaan omdat ik nou eenmaal op controle moest, maar dit kan dus niet.
Vrouwen met hoofddoeken mochten overigens wel met hoofdbedekking in de wachtzaal plaatsnemen, en dit moet ook gewoon kunnen. Men is in dit land vrij om hoofdbedekkende kleding te dragen op grond van godsdienst ÉN LEVENSOVERTUIGING. Het dragen van een pet behoort daar ook toe
Rijnstate begaat hier dus een grove fout mee. Als ik besluit een pet te dragen dan doe ik dat met een reden en wens ik niet in een zorginstelling voor het blok te worden gezet in een volle wachtkamer.
Daarbij vind ik het erg brutaal dat als ik een vraag stel, ik hier dus eigenlijk geen antwoord op krijg. Men moet z’n gedrag maar aanpassen zonder dat hier een reden toe is. Had het te maken met identificatie? (mijn gezicht was prima te zien), hygiëne? (ik verzorg mijzelf prima), niet netjes voor andere bezoekers? (achterhaald). Allerlei vragen waar je dus ter plekke mee blijft zitten
Rijnstate is kennelijk een vergaarbak van allerlei vage regelementen waar je van tevoren niet van op de hoogte wordt gebracht (zet het dan op z’n minst op het afspraakformulier) En die bovendien dus niet eens zomaar toegestaan zijn.
Dit is een ziekenhuis waar patiënten zich op hun gemak horen te voelen en geen rechtbank waar dergelijke kledingvoorschriften uit neutraliteit zijn verplicht
Hele foute ziekenhuis
Personeel zeer slecht, onvriendelijk, chagarijnig. Afspraken duren wel weken voor je bij n intake terecht komt waarna t weer weken duurt voor een onderzoek en waarna t weer weeeeken duurt voor de betreffende arts je telefonisch belt.. voor je t weet ben je een jaar verder en je bent niet geholpen. En ook nog es n verkeerde diagnose.en manipulatief zijn se dat ze t zo verdraaien dat t aan jou ligt. Hele foute boel daarZ ik lees hier alle reacties en ik begrijp gewoon niet waarom hier niemand wat aan doet?? Echt een verschrikkelijke ziekenhuis!
Slechte diagnoze bepaling
Het blijkt nog steeds dat de specialisme van het Rijnstate Ziekenhuis niet voldoet aan de eissen van de Patienten Belangen als zij uit eigen innisatief de parienten weten te misleiden, Waar zij patienten zo weet te plaatsen om de derde corona injectering te laten plaatsen, Waar de pactient niet meer over zijn lichaam mag beschikken. Blijk dat het Rijnstate team zeer goed weewt hoe zijn patienten moeten bedriegen door herhaaldelijke verkeerde diagnoze te verlenen, Waar pas afgestudeerde artsen denken dat zij het beter weten dan mensen die het vak hebben doen leren. Waar dan pas achter doet komen , hoe grove fouten in het Rijnstate Beleid doet hebben, door dat het RIBW AVV de overhand weet te hebben op het Rijnstate team
Sterke punten
Afspraken plaatsen waar niets van doet kloppen
Zwakke punten
Mensen vervalsen met vervalste diagnoze stellingen
Meest slechtse ziekenhuis ooit.
Ik ben vandaag onwel geworden tijdens bezoek in t ziekenhuis. Receptie zei dat ik dan naar spoedeisende hulp moest lopen. Daarheen verhaal verteld dat ik flauwval neiging heb,leverpijn waarna ze me wrrogant vertelden dat sit spoeddienst was en dat ik hiermee naar de huisarts moest gaan. Ik zei dat ik niet eens in staat was om auto te rijden, de betreffende man zei : ik zie dat je met begeleiding bent? Ik zei ik heb deze man zelf gebracht naar t ziekenhuis omdat die niet in staa is om te rijden na operatie. Hij bleef me aankijken..? Ik werd gewoon weggestuurd. Hoe slecht is dit??! Walgelijk voor woorden. Ze zeiden bel dan om 17.00 uur naar de huisartsen post. Ik was daar om 16.00 uur. Zelfde afdeling mensen. Hele slechte gang van zaken.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Je wordt niet gehoord. Geen empathie. Niks.
Brutaal
Als men met spoed wordt opgenomen. Weet men zeer goed om aan de partner te staan liegen. Om te vermelden dat de patiënt weet weg te lopen . Als dat niet waar is. Nee het personeel weetwel om op de afdelingen een injectie met inhoud te laten slingeren. Als dat doodlijk kunt zijn.. Als men een goede diagnose van een patiënt willen hebben. Is het beter om te kunnen luisteren naar de patiënt zelf en diens partner . Waar dan de diagnose kan worden vast gelegd maar bij Rijnstate kan men niet luisteren en hebben het ook nooit van gehoord.. Maar het discrimineren is bij Rijnstate op de eerste plaats vermeld.
Sterke punten
Mensen believen en bedonderen
Zwakke punten
Alle spullen wat betreft injecties met inhoud laten slingeren op de bedpatienten kamers
Waardeloos!
Ik kom voor het eerst door een spoed geval in het Rijnstate terecht. Het was eens en nooit meer hoop ik. Je denkt als je zelf te einde raad bent dat je daar word opgevangen. Ik verwachte een warme arm met de juiste zorg. Wat krijg je: een grote mond een een chagrijnig hoofd. Ik ben echt sprakeloos ! Je betaald een Gods vermogen aan zorg verzekering en als er een keer wat is word je dus gewoon onfatsoenlijk behandeld. Wat is jullie beleid in het ziekenhuis? Is er wel eens een klantvriendelijkheidstraining gedaan? Het lijkt me hoogst noodzakelijk.
Zeer slechte Ziekenhuis Rijnstate
Wat men bij Rijnstate Ziekenhuis Arnhem en Velp ook proberen zal zij van de Gelderse Ziekenhuizen , altijd het slechtste ziekenhuis blijven, door verkeerde diagnose te blijven geven.
De Arnhemse Patienten kerem liever de rug toe naar het Ziekenhuis dan er naar toe te gaan.
De Klachten Coordinatrice denkt ook al dat zij het beter doet weten, het lijkt er op dat de medewerkers aan Psychiatrice Prblemen doen lijden door de patienten maar medicijnen te blijven uitschrijven
Sterke punten
Verkeerde Diagnoses geven
Zwakke punten
Het vervalsen van persoonsgegevens
Vervalste afspraak plegen
Door de Urologie van Ziekenhuis Rijnstate te Arnhem.
Weten goed hoe zij hun afspraken doen plaatsen, als je het na doet trekken. Blijkt dat zij patiënten doen vervalsen door de afspraak niet te hebben gepland op de betrevende datum te hebben vermeld maar weten wel te declareren op de naam van de Patient