Rijnstate is uw ziekenhuis in de regio Arnhem, Rheden en De Liemers. Wij bieden uitstekende ziekenhuiszorg van topklinische kwaliteit. Dit doen we op vier locaties: Arnhem, Zevenaar, Velp en Arnhem-Zuid. In onze dienstverlening staat ú centraal. Onze medewerkers begeleiden u persoonlijk bij het verbeteren, herstellen en behouden van uw gezondheid. Dit gebeurt natuurlijk in afstemming met wat u wilt en kunt. Wij bieden u vertrouwen en veiligheid in een omgeving met een warme sfeer.

Rijnstate Reviews

    Op eigen houtje een afspraak i

    Het is de gewoonte bij de afdeling Internist van het ziekenhuis Rijnstate om afspraken te plannen . Waar men geen rekening mee houdt met de betreffende patiënt(e) of die wel op de datum wel kan. Nee die verpleegkundige van de afdeling gaat zomaar een diagnose stellen zonder dat de arts er van af doet weten.
    Het zou beter wezen dat de Verpleegkundige zelf eens haar/zijn nieren laat onderzoeken of naar een psychiater gaat wat daar blijkt niets iets te kloppen bij hem/haar met verkeerde diagnose te doen stellen.

    Sterke punten
    Slechte diagnose stellen

    Zwakke punten
    Eigen rechten spelen

    Wachttijd gewoon facturen aan

    Vandaag een afspraak bij de KNO-arts in Rijnstate Arnhem-Noord. 40 Minuten extra wachttijd, + een beetje.

    Als chronisch zieke patiënt, die regelmatig in het ziekenhuis op artsen moet wachten en dan geregeld tegen 30 minuten of meer extra wachttijd aanloopt, mag ik mijn werkgever wel vragen al die tijd terug te gaan factureren aan het ziekenhuis.

    Vroeger was er dan een assistent die even belde dat je wat later kon komen. Dat was ideaal.

    Ik ben benieuwd hoeveel non-productieve uren er ieder jaar in ziekenhuizen verloren gaan in onze maatschappij. Denk dat we daar nog wel eens van kunnen schrikken hoeveel.

    Sterke punten
    Er zit een dak op het gebouw.

    Zwakke punten
    De enorme, enorme wachttijden

    poli oogheelkunde bereiken

    Wilde een afspraak verzetten bij poli oogheelkunde.. s'ochtens ruim een 35 minuten in de wacht gestaan als eerst wachtende.. en nog steeds niet geholpen.. toen heb ik de oproep maar beëindigd.. s' middags nieuwe poging gedaan.. en jawel na 27 minuten eindelijk een medewerker aan de lijn.. dit was een uiterst vriendelijke dame, dus dat was heel fijn.. maar nu de afspraak verzetten.. de eerst volgende mogelijkheid was 6 maanden verder!! Dit was geen optie omdat er snel naar gekeken moest worden... dus dan toch maar ziek naar de afspraak..Ik hoop dat ik hiermee het ziekenhuis wakker schut.. en dat er dringend uitbreiding nodig is op oogheelkunde!!

    Sterke punten
    Meestal vriendelijk personeel

    Zwakke punten
    Erg lange wachttijden! Zowel telefonisch als op de poli

    Slechte diagnose bij een Inter

    Het is weer raak bij de Internist van Rijnstate Ziekenhuis Arnhem. Waar opnieuw niet naar de patiënt wordt geluisterd. Dit is al de zoveelste keer dat een internist verkeerde conclusie doet trekken. Als de patiënt voor heen al eens over is behandeld bij eenendertig ziekenhuis. Waar de Internist de gegevens kan opvragen. Maar dat doet men niet bij Rijnstate in Arnhem. Waar de Patiënt als proefkonijn wordt behandeld Waar ook de medicijnen zonder enige voorwaarde worden uit geschreven . Omdat men reductie op doet krijgen. Als dat niet meer mag. Waar Rijnstate Arnhem gewoon weg lak aan heeft. Nog even en Rijnstate kunt gaan sluiten omdat er geen ene patiënt er meer naar toe wilt. Ik kan beter de klacht bij het Regionele Tucht College voor leggen dan de klacht bij de Klachtencoordinator voor leggen, die toch niet in het belang van de patiënt doet handelen maar voor het ziekenhuis doet handelen.

    Sterke punten
    Eigen rechter spelen, waar nog altijd de toestemming van de patiënt waardig is. Waar de Behandelende arts lak aan heeft.

    Zwakke punten
    Verkeerde diagnose bepalen en slecht luisteren naar de Patiënt

    Afspraken makenzonder de patië

    De afdeling Endoscopie weten zeker niet hoe men die patiënt over te doen inlichten over een afspraak te maken. Als zij op eigen houtje de afspraak weten te maken.
    Door zulke asociale gedrag heb ik de afspraak geannuleerd. Als zij in Rijnstate te beroerd zijn om het medische dossier die reeds al doet bestaan na te trekken. De patiënt wordt als proefkonijn behandeld. Schandalig dat Rijnstate Arngem zo weet te behandelen.

    Sterke punten
    Bedriegen de Patiënten bij hun diagnose stelen en het Discrimineren van Patiënten

    Zwakke punten
    Luisteren niet naar Patiënten

    Echo wijst naar

    Als een patient(e) een Echo krijgt bij Rijnstate en wijst uit dat het geen Tromboze doet wezen , blijkt dat er in opleiding voor Internist , die eerst weet aan te geven dat het geen tromboze been doet wezen. Waar de arts door het diagnose aan depot Velp door weet te geven om de patiënt te behandelen . Blijkt dat het team Velp een blunder te maken. Om een steunkousen in Velp te doen opmeten. Als het steunkousen moet opgemeten worden bij de patiënt thuis blijkt dat Velp niet te beseffen. Dat de patient zijn been is gaan opzwellen en zal nier de juiste maat van de steunkousen worden opgemeten. Maar vermeld tegen de patiënt dat hij niet meer mag lopen op zijn been omdat het een tromboze been doet wezen. Dus wij wijst nu uit of het een tromboze been doet wezen. Is dat nu de echo of de arts. Het is beter dat de artsen naar de uitslag van een echo doet kijken. Dan verkom je de medische Blunder die bij Rijnstate depot Arnhem en Velp vaak doet voorkomen. Vermeld je het aan de Klachten Coördinator van Rijnstate. Dan zal de Klachten Coördinator in het voordeel handelen van het Rijnstate team en niet in het voordeel van de betreffende patiënt. Dus stuur nooit de klacht naar de Klachten Coördinator maar naar het Regionale Tucht College in Zwolle. Daar heeft u de big registratie nummer van de behandelende arts voor nodig. Dat kunt u vinden op www.big-registratie.nl op vinden

    Sterke punten
    Onjuiste behandeling van de betreffende arts

    Zwakke punten
    Verkeerde diagnoze

    Geen eerste keuze

    Afgelopen jaar veel slechte ervaringen gehoord van patiënten in zowel mijn kennissen- als familiekring, die in ziekenhuis Rijnstate Arnhem zijn behandeld. Zorg en nazorg waren erg vaak onder de maat en de communicatie binnen Rijnstate was bedroevend. De medische zorg gaf veel stress, een onzeker gevoel en de nodige twijfels of de juiste zorg wel werd geleverd. Patiënten moesten zelf alert zijn bij tekort schietende zorg. Patiënten willen deze slechte ervaring het liefst het zo snel mogelijk achter zich laten en zien af van het schrijven van een review. Daarom heb ik gemeend dit review te moeten schrijven. Het lezen van diverse andere reviews waren voor mij de aanleiding en bevestiging om dit algemene review te schrijven, waarbij ik concludeer dat er in mijn ogen werk aan de winkel is voor het bestuur. Onder meer is cardiologie volgens mij een groot aandachtspunt! Natuurlijk zal er ook heel veel goed gaan en werken er veel toegewijde medewerkers, maar toch…. Persoonlijk twijfel ik geen moment meer als ik moet kiezen tussen het ziekenhuis Rijnstate of ziekenhuis Slingeland in Doetinchem.

    Sterke punten
    bereikbaarheid en parkeervoorzieningen

    Zwakke punten
    zorg, nazorg en communicatie

    Zeer slechte deskundige artsen

    Als een patiënt wordt opgenomen voor een bloeding bij de stoelgang . Weet de gespeciale arts niet waar het vergaan komt. Slikt de patiënt bloedverdunners en de betekende komt met de juiste diagnose dan staat de arts met grote ogen en een open mond aan te kijken. Dan wordt er vermeld dat de nieren functie niet goed werken. Waar dan de patiënt onderzoekingen moet onder vinden . Als men bij de medicijnen dan moeten kijken. Dan zeg ik nu , Wie is nu de arts. Is dat de arts of is dat de partner van de patiënt . Als dit al een teken is dat het Rijnstate team hier nu een grove medische Blunder in doet plaatsen. Zijn zij hard bezig met ontslagen vallen tot er een faissament moet komen. Is het te danken aan de ondeskundige artsen die met zulke medische fouten weten te begaan bij een verkeerde diagnose samenstelling
    Dan de klachtencoordinator kan veter op straat komen te staan want die werkt niet voor de patent maar voor het Rijnstate team doet functioneren

    Sterke punten
    Vervalste diagnose samenstellen

    Zwakke punten
    Ondeskundige artsen

    Zeer irritant personeel

    Ik ben al jaren patiënt in Rijnstate en heb er heel wat ergernis gehad over personeel wat er lijkt te zitten om mensen te irriteren. Even simpel bellen voor medicijnen kan je hele dag verzieken. Zoals ze hier met patiënten omgaan is een gore schande. Zeer asociaal gedrag naar patiënt.

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Een zooitje ongeregeld wat op de afdelingen patiënten te woord moet staan. Totaal niet flexibel. Zeer rigide en onvriendelijk personeel op Interne Geneeskunde.

    onsmakelijk behandeld

    Ziekenhuis discrimineert mensen met hoofdbedekking. Werd in de wachtkamer van Rijnstate Velp op een nogal vermanende manier aangesproken dat het dragen van petten niet meer is toegestaan binnen. Ik vroeg direct waar deze maatregel op gestoeld is, maar kreeg hier geen valide argument op. Het enige respons: daar zijn allerlei reden voor. Ik heb mijn pet maar afgedaan omdat ik nou eenmaal op controle moest, maar dit kan dus niet.

    Vrouwen met hoofddoeken mochten overigens wel met hoofdbedekking in de wachtzaal plaatsnemen, en dit moet ook gewoon kunnen. Men is in dit land vrij om hoofdbedekkende kleding te dragen op grond van godsdienst ÉN LEVENSOVERTUIGING. Het dragen van een pet behoort daar ook toe

    Rijnstate begaat hier dus een grove fout mee. Als ik besluit een pet te dragen dan doe ik dat met een reden en wens ik niet in een zorginstelling voor het blok te worden gezet in een volle wachtkamer.

    Daarbij vind ik het erg brutaal dat als ik een vraag stel, ik hier dus eigenlijk geen antwoord op krijg. Men moet z’n gedrag maar aanpassen zonder dat hier een reden toe is. Had het te maken met identificatie? (mijn gezicht was prima te zien), hygiëne? (ik verzorg mijzelf prima), niet netjes voor andere bezoekers? (achterhaald). Allerlei vragen waar je dus ter plekke mee blijft zitten

    Rijnstate is kennelijk een vergaarbak van allerlei vage regelementen waar je van tevoren niet van op de hoogte wordt gebracht (zet het dan op z’n minst op het afspraakformulier) En die bovendien dus niet eens zomaar toegestaan zijn.

    Dit is een ziekenhuis waar patiënten zich op hun gemak horen te voelen en geen rechtbank waar dergelijke kledingvoorschriften uit neutraliteit zijn verplicht

    Hele foute ziekenhuis

    Personeel zeer slecht, onvriendelijk, chagarijnig. Afspraken duren wel weken voor je bij n intake terecht komt waarna t weer weken duurt voor een onderzoek en waarna t weer weeeeken duurt voor de betreffende arts je telefonisch belt.. voor je t weet ben je een jaar verder en je bent niet geholpen. En ook nog es n verkeerde diagnose.en manipulatief zijn se dat ze t zo verdraaien dat t aan jou ligt. Hele foute boel daarZ ik lees hier alle reacties en ik begrijp gewoon niet waarom hier niemand wat aan doet?? Echt een verschrikkelijke ziekenhuis!

    Slechte diagnoze bepaling

    Het blijkt nog steeds dat de specialisme van het Rijnstate Ziekenhuis niet voldoet aan de eissen van de Patienten Belangen als zij uit eigen innisatief de parienten weten te misleiden, Waar zij patienten zo weet te plaatsen om de derde corona injectering te laten plaatsen, Waar de pactient niet meer over zijn lichaam mag beschikken. Blijk dat het Rijnstate team zeer goed weewt hoe zijn patienten moeten bedriegen door herhaaldelijke verkeerde diagnoze te verlenen, Waar pas afgestudeerde artsen denken dat zij het beter weten dan mensen die het vak hebben doen leren. Waar dan pas achter doet komen , hoe grove fouten in het Rijnstate Beleid doet hebben, door dat het RIBW AVV de overhand weet te hebben op het Rijnstate team

    Sterke punten
    Afspraken plaatsen waar niets van doet kloppen

    Zwakke punten
    Mensen vervalsen met vervalste diagnoze stellingen

    Meest slechtse ziekenhuis ooit.

    Ik ben vandaag onwel geworden tijdens bezoek in t ziekenhuis. Receptie zei dat ik dan naar spoedeisende hulp moest lopen. Daarheen verhaal verteld dat ik flauwval neiging heb,leverpijn waarna ze me wrrogant vertelden dat sit spoeddienst was en dat ik hiermee naar de huisarts moest gaan. Ik zei dat ik niet eens in staat was om auto te rijden, de betreffende man zei : ik zie dat je met begeleiding bent? Ik zei ik heb deze man zelf gebracht naar t ziekenhuis omdat die niet in staa is om te rijden na operatie. Hij bleef me aankijken..? Ik werd gewoon weggestuurd. Hoe slecht is dit??! Walgelijk voor woorden. Ze zeiden bel dan om 17.00 uur naar de huisartsen post. Ik was daar om 16.00 uur. Zelfde afdeling mensen. Hele slechte gang van zaken.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Je wordt niet gehoord. Geen empathie. Niks.

    Brutaal

    Als men met spoed wordt opgenomen. Weet men zeer goed om aan de partner te staan liegen. Om te vermelden dat de patiënt weet weg te lopen . Als dat niet waar is. Nee het personeel weetwel om op de afdelingen een injectie met inhoud te laten slingeren. Als dat doodlijk kunt zijn.. Als men een goede diagnose van een patiënt willen hebben. Is het beter om te kunnen luisteren naar de patiënt zelf en diens partner . Waar dan de diagnose kan worden vast gelegd maar bij Rijnstate kan men niet luisteren en hebben het ook nooit van gehoord.. Maar het discrimineren is bij Rijnstate op de eerste plaats vermeld.

    Sterke punten
    Mensen believen en bedonderen

    Zwakke punten
    Alle spullen wat betreft injecties met inhoud laten slingeren op de bedpatienten kamers

    Waardeloos!

    Ik kom voor het eerst door een spoed geval in het Rijnstate terecht. Het was eens en nooit meer hoop ik. Je denkt als je zelf te einde raad bent dat je daar word opgevangen. Ik verwachte een warme arm met de juiste zorg. Wat krijg je: een grote mond een een chagrijnig hoofd. Ik ben echt sprakeloos ! Je betaald een Gods vermogen aan zorg verzekering en als er een keer wat is word je dus gewoon onfatsoenlijk behandeld. Wat is jullie beleid in het ziekenhuis? Is er wel eens een klantvriendelijkheidstraining gedaan? Het lijkt me hoogst noodzakelijk.

    Zeer slechte Ziekenhuis Rijnstate

    Wat men bij Rijnstate Ziekenhuis Arnhem en Velp ook proberen zal zij van de Gelderse Ziekenhuizen , altijd het slechtste ziekenhuis blijven, door verkeerde diagnose te blijven geven.
    De Arnhemse Patienten kerem liever de rug toe naar het Ziekenhuis dan er naar toe te gaan.
    De Klachten Coordinatrice denkt ook al dat zij het beter doet weten, het lijkt er op dat de medewerkers aan Psychiatrice Prblemen doen lijden door de patienten maar medicijnen te blijven uitschrijven

    Sterke punten
    Verkeerde Diagnoses geven

    Zwakke punten
    Het vervalsen van persoonsgegevens

    Vervalste afspraak plegen

    Door de Urologie van Ziekenhuis Rijnstate te Arnhem.
    Weten goed hoe zij hun afspraken doen plaatsen, als je het na doet trekken. Blijkt dat zij patiënten doen vervalsen door de afspraak niet te hebben gepland op de betrevende datum te hebben vermeld maar weten wel te declareren op de naam van de Patient

    Weten verkeerde diagnose te geven

    Als men een goede diagnose wilt hebben, kan je beter door het apparaat laten testen dan door de medicie zelf.Als men alleen maar medicijnen kunnen uitschrijven. En de Patient met een kluitje in het riet sturen. Men is te beroerd in het Patienten dossier te kijken. Waar Rijnstate Team graag met deLeugenaars van het RIBW AVV fraude plegers luisteren dan naar de Patient zelf.En de Klachten Coordinator die kan beter maar als Dakloze gaan functioneren als zij nog niets eens weet wat de Patient weet te mankeren.Rijnstate is zeer slecht aangeschreven in de Gelderse Ziekenhuuzen . Waar zij niets voor doen. Blijft Rijnstate als Slechtste Ziekenhuis doen bestaan

    Sterke punten
    Verkeerde diagnose vermelden

    Zwakke punten
    Mensen als een stuk vot behandelen

    Weten verkeerde diagnose te geven

    Als men een goede diagnose wilt hebben, kan je beter door het apparaat laten testen dan door de medicie zelf.\\r\\nAls men alleen maar medicijnen kunnen uitschrijven. En de Patiënt met een kluitje in het riet sturen. Men is te beroerd in het Patiënten dossier te kijken. Waar Rijnstate Team graag met deLeugenaars van het RIBW AVV fraude plegers luisteren dan naar de Patiënt zelf.\\r\\nEn de Klachten Coördinator die kan beter maar als Dakloze gaan functioneren als zij nog niets eens weet wat de Patiënt weet te mankeren.\\r\\n\\r\\nRijnstate is zeer slecht aangeschreven in de Gelderse Ziekenhuuzen . Waar zij niets voor doen. Blijft Rijnstate als Slechtsre Ziekenhuis doen bestaan

    Sterke punten
    Verkeerde diagnose vermelsen

    Zwakke punten
    Mensen als een stuk vit behandelen

    Slechte behandeling

    Bij een onderzoek wijst een Echo dat de patiënt geen tromboze heeft, als er een leerling Internist vermeld dat het wel een tromboze been heeft, wie heeft ni gelijk?\\r\\nDan blijkt dat de Patiënt zelf ook uit het medich vak vandaan doet komen. Waar Rijnstate Arnhem en Velp hier toch wel een voorzichtig in moet wezen. Want zulke mediche missers is geen goede reclame voor een ziekenhuis.

    Sterke punten
    Liegen tegen de Patienten

    Zwakke punten
    Slechte behandelingen

    Onfatsoenlijke personeel

    Als men met spoed opgenomen, wordt men vermeld dat de patiënt doet weg lopen door de spoedeisende verpleegkundige. Waar de verpleegkundige zomaar uit zijn duim doet zuigen. Dan de afdeling hart verpleeging. Waar je bij wordt ontslagen mag de partner je verder niet meer bezoeken
    De afdeling klachten, zeer onfatsoenlijke als de klacht wordt vermeld, weet de klachten coördinator het volgende te vermelden. De patiënt moet het zelf de klacht vermelden. Als de klacht van de patiënt afkomt. Blijkt het personeel niet functioeerbaar te doen wezen. De behandelend afdeling houden geen rekening mee bij een afspraak met de bepaalde behandelaars, men moet op hun advies komen. De patiënt wordt niet als patiënt behandeld maar als een nummer.

    Sterke punten
    Leugens verkondigen met verkeerde diagnoze

    Zwakke punten
    Injectich op de afdeling laten liggen, het discrimineren van patiënten, slecht luisteren, de klacht niet waardig te nemen van de patiënt door de klachten Coordinator

    Geen hulp in ziekenhuis zevenaar

    Kom ik daar in Zevenaar met spoed betreffende zorgen schade aan mijn rug en nek door botsing. Kon mijn nek niet meer draaien en deed flink pijn, was ook duizelig. Bij de balie werd ik niet geholpen maar weggestuurd richting Arnhem. Er zit geen spoedafdeling in Zevenaar volgens medewerkers aan de balie. Heel onbegrijpelijk, iemand met flinke pijnklachten wegsturen naar 20 KM verderop. Met moeite alles volgehouden en flink zitten te huilen, niemand die me hielp of begreep. Heel koud allemaal.

    Zwakke punten
    niet mensen helpen in nood.

    Onprofessioneel

    Mijn afspraak is al TWEE keer afgezegd (eerste keer doordat die persoon ziek was, tweede keer omdat bleek dat ik bij de verkeerde persoon/afdeling was ingepland!), waardoor ik al ANDERHALVE MAAND aan het wachten ben tot deze afspraak eens plaats kan vinden! Daarbij heb ik ook nog eens voor niks vrij genomen van mijn werk. En voor de nieuwe afspraak moet ik dus weer vrijnemen van mijn werk, anders moet ik 3 MAANDEN wachten tot juni voor de eerstvolgende mogelijkheid?! Ik kan niet beschrijven hoe belachelijk en onprofessioneel ik dit vind!

    Afspraak is al TWEE keer afgezegd, al ANDERHALVE MAAND aan het wachten

    Mijn afspraak is al TWEE keer afgezegd (eerste keer doordat die persoon ziek was, tweede keer omdat bleek dat ik bij de verkeerde persoon/afdeling was ingepland!), waardoor ik al ANDERHALVE MAAND aan het wachten ben tot deze afspraak eens plaats kan vinden! Daarbij heb ik ook nog eens voor niks vrij genomen van mijn werk. En voor de nieuwe afspraak moet ik dus weer vrijnemen van mijn werk, anders moet ik 3 MAANDEN wachten tot juni voor de eerstvolgende mogelijkheid?! Ik kan niet beschrijven hoe belachelijk en onprofessioneel ik dit vind!

    Heupoperatie

    Mijn moeder al 81 jaar, hebben ze in het Rijnstate ziekenhuis in Arnhem, nu al 1,5 jaar laten lopen met verschrikkelijk pijn in haar lies, nu zou ze een nieuwe heup krijgen, maar daarvoor moest ze eerst allerlei onderzoeken laten doen, hart en longen, die zijn nu gedaan. En nu is er nog niet eens een afspraak voor de heupoperatie. Niemand die er nu nog mee bezig is dat ze geopereerd moet worden, ze weten nergens meer wat van bij Rijnstate??? Hoe kan dit!! En dit is al 1,5 jaar aan de gang dat we zelf overal achteraan moeten bellen!!!
    Wat een waardeloze organisatie.

    Sterke punten
    Nog nooit iets van gezien, ook bij mijn vader niet!

    Zwakke punten
    Totaal geen goede organisatie, slechte communicatie, geen rekening houden met menselijke aspecten, etc. Teveel om op te noemen


Bezoek Rijnstate

Schrijf een review