Ziekenhuis Amstelland is het eerst aangewezen ziekenhuis voor de inwoners van de regio Amstelland (Amstelveen, Aalsmeer, Uithoorn, Ouderamstel) en de joodse gemeenschap in Nederland. In het ziekenhuis zijn alle basisspecialismen vertegenwoordigd; wat betekent dat wij alle veel voorkomende aandoeningen behandelen en verzorgen.
Ziekenhuis
Waar ik bijzonder tevreden over was is de liefdevolle toewijding van de medewerkers, waardoor ik de drie dagen dat ik daar verbleef redelijk heb doorgebracht
Sterke punten De liefdevolle toewijding van de medewerkers en met name hun geduld!
Ik ben onder poliklinische behandeling geweest in het Amstellandziekenhuis. Ik ben tevreden over de behandeling van de artsen op de afdeling urologie en de afdeling interne.
Ik ben niet tevreden over de klachtenafhandeling. De klacht die ik heb ingediend betrof de Atal (het Amstellandziekenhuis heeft geen eigen bloedafname afdeling). Mijn onderzochte materiaal is door hen kwijtgeraakt en het personeel was niet professioneel genoeg om een onderzoek te verrichten. Om het vertrouwen terug te krijgen wilde ik een gesprek met een medewerkster. Dit werd niet gehonoreerd. De klachtenfunctionaris van het Amstelland kon niets voor mij betekenen omdat de Atal en Amstelland twee verschillende organisaties zijn. Hierdoor viel ik tussen wal en schip. Ik kon nergens met mijn klacht terecht. Ik vind dit zeer teleurstellend en ben naar een ander ziekenhuis gegaan.
Mijn verbetersuggestie is: Atal klachtenafhandeling en de klachtenfunctionaris van het Amstellandziekenhuis moeten samenwerken want mijn onderzoeksmateriaal is zoekgeraakt en dat treft alle partijen en niet alleen de Atal.
Sterke punten Ik ben onder poliklinische behandeling geweest in het Amstellandziekenhuis. Ik ben tevreden over de behandeling van de artsen op de afdeling urologie en de afdeling interne.
Zwakke punten Ik ben niet tevreden over de klachtenafhandeling. De klacht die ik heb ingediend betrof de Atal (het Amstellandziekenhuis heeft geen eigen bloedafname afdeling). Mijn onderzochte materiaal is door hen kwijtgeraakt en het personeel was niet professioneel genoeg om een onderzoek te verrichten. Om het vertrouwen terug te krijgen wilde ik een gesprek met een medewerkster. Dit werd niet gehonoreerd. De klachtenfunctionaris van het Amstelland kon niets voor mij betekenen omdat de Atal en Amstelland twee verschillende organisaties zijn. Hierdoor viel ik tussen wal en schip. Ik kon nergens met mijn klacht terecht. Ik vind dit zeer teleurstellend en ben naar een ander ziekenhuis gegaan.
Mijn verbetersuggestie is: Atal klachtenafhandeling en de klachtenfunctionaris van het Amstellandziekenhuis moeten samenwerken want mijn onderzoeksmateriaal is zoekgeraakt en dat treft alle partijen en niet alleen de Atal.
Iedereen die over dit ZH iets zuurs heeft te zeggen, moet zich beseffen dat je niet voor de lol komt, zelf wellicht nerveus bent en (nog) wat sneller geïrriteerd. Daar moet al het personeel mee omgaan. En dat doen ze erg goed. Ben in ZH Amstelland zelf drie maal behandeld (interne), mijn schoonmoeder is hier erg lang behandeld (oncologie) en tot slot is mijn dochter hier recent nog behandeld en geopereerd. Niets dan lof. 10% loonsverhoging steun ik met gemak. <br />
Vele malen geweest voor tal van operaties en behandelingen. De vriendelijkheid en menselijke maat springen eruit. Zeer bekwame en goed communicerende artsen, geweldige verpleging en ondersteuners. En ach, die kapotte zonneschermen en oude tv's hebben ook hun charme.
Vind het een fijn ziekenhuis, je bent geen nummer maar mens en dat is fijn! Er gaat wel eens wat mis maar dat is menselijk! Het is jammer dat veel dingen verouderd zijn en stuk. bv de zonneschermen aan de l.v.d helendemeesters kant, die tv âs dat kan echt niet meer ,de meeste doen het niet,dat vind ik en de meeste met mij heel slecht!!!
Toegewijde medewerkers
Waar ik bijzonder tevreden over was is de liefdevolle toewijding van de medewerkers, waardoor ik de drie dagen dat ik daar verbleef redelijk heb doorgebracht
Sterke punten
De liefdevolle toewijding van de medewerkers en met name hun geduld!
klachtenafhandeling
Ik ben onder poliklinische behandeling geweest in het Amstellandziekenhuis. Ik ben tevreden over de behandeling van de artsen op de afdeling urologie en de afdeling interne.
Ik ben niet tevreden over de klachtenafhandeling. De klacht die ik heb ingediend betrof de Atal (het Amstellandziekenhuis heeft geen eigen bloedafname afdeling). Mijn onderzochte materiaal is door hen kwijtgeraakt en het personeel was niet professioneel genoeg om een onderzoek te verrichten. Om het vertrouwen terug te krijgen wilde ik een gesprek met een medewerkster. Dit werd niet gehonoreerd. De klachtenfunctionaris van het Amstelland kon niets voor mij betekenen omdat de Atal en Amstelland twee verschillende organisaties zijn. Hierdoor viel ik tussen wal en schip. Ik kon nergens met mijn klacht terecht. Ik vind dit zeer teleurstellend en ben naar een ander ziekenhuis gegaan.
Mijn verbetersuggestie is: Atal klachtenafhandeling en de klachtenfunctionaris van het Amstellandziekenhuis moeten samenwerken want mijn onderzoeksmateriaal is zoekgeraakt en dat treft alle partijen en niet alleen de Atal.
Sterke punten
Ik ben onder poliklinische behandeling geweest in het Amstellandziekenhuis. Ik ben tevreden over de behandeling van de artsen op de afdeling urologie en de afdeling interne.
Zwakke punten
Ik ben niet tevreden over de klachtenafhandeling. De klacht die ik heb ingediend betrof de Atal (het Amstellandziekenhuis heeft geen eigen bloedafname afdeling). Mijn onderzochte materiaal is door hen kwijtgeraakt en het personeel was niet professioneel genoeg om een onderzoek te verrichten. Om het vertrouwen terug te krijgen wilde ik een gesprek met een medewerkster. Dit werd niet gehonoreerd. De klachtenfunctionaris van het Amstelland kon niets voor mij betekenen omdat de Atal en Amstelland twee verschillende organisaties zijn. Hierdoor viel ik tussen wal en schip. Ik kon nergens met mijn klacht terecht. Ik vind dit zeer teleurstellend en ben naar een ander ziekenhuis gegaan.
Mijn verbetersuggestie is: Atal klachtenafhandeling en de klachtenfunctionaris van het Amstellandziekenhuis moeten samenwerken want mijn onderzoeksmateriaal is zoekgeraakt en dat treft alle partijen en niet alleen de Atal.
Prettiger kunnen ze het niet maken.
- Vriendelijk personeel<br />
- Geduldig personeel<br />
- Informatief personeel <br />
- Kundig personeel <br />
<br />
Iedereen die over dit ZH iets zuurs heeft te zeggen, moet zich beseffen dat je niet voor de lol komt, zelf wellicht nerveus bent en (nog) wat sneller geïrriteerd. Daar moet al het personeel mee omgaan. En dat doen ze erg goed. Ben in ZH Amstelland zelf drie maal behandeld (interne), mijn schoonmoeder is hier erg lang behandeld (oncologie) en tot slot is mijn dochter hier recent nog behandeld en geopereerd. Niets dan lof. 10% loonsverhoging steun ik met gemak. <br />
Sterke punten
Vriendelijkheid. Kennis en kunde.
Zwakke punten
Delen zijn wat verouderd.
Fijn ziekenhuis
Vele malen geweest voor tal van operaties en behandelingen. De vriendelijkheid en menselijke maat springen eruit. Zeer bekwame en goed communicerende artsen, geweldige verpleging en ondersteuners. En ach, die kapotte zonneschermen en oude tv's hebben ook hun charme.
Sterke punten
Zie boven
Zwakke punten
Zie boven
Ben tevreden
Vind het een fijn ziekenhuis, je bent geen nummer maar mens en dat is fijn! Er gaat wel eens wat mis maar dat is menselijk! Het is jammer dat veel dingen verouderd zijn en stuk. bv de zonneschermen aan de l.v.d helendemeesters kant, die tv âs dat kan echt niet meer ,de meeste doen het niet,dat vind ik en de meeste met mij heel slecht!!!
Sterke punten
Vriedelijkheid
Zwakke punten
Dingen die stuk of verouderd zijn.