klachtenafhandeling

Ik ben onder poliklinische behandeling geweest in het Amstellandziekenhuis. Ik ben tevreden over de behandeling van de artsen op de afdeling urologie en de afdeling interne.

Ik ben niet tevreden over de klachtenafhandeling. De klacht die ik heb ingediend betrof de Atal (het Amstellandziekenhuis heeft geen eigen bloedafname afdeling). Mijn onderzochte materiaal is door hen kwijtgeraakt en het personeel was niet professioneel genoeg om een onderzoek te verrichten. Om het vertrouwen terug te krijgen wilde ik een gesprek met een medewerkster. Dit werd niet gehonoreerd. De klachtenfunctionaris van het Amstelland kon niets voor mij betekenen omdat de Atal en Amstelland twee verschillende organisaties zijn. Hierdoor viel ik tussen wal en schip. Ik kon nergens met mijn klacht terecht. Ik vind dit zeer teleurstellend en ben naar een ander ziekenhuis gegaan.

Mijn verbetersuggestie is: Atal klachtenafhandeling en de klachtenfunctionaris van het Amstellandziekenhuis moeten samenwerken want mijn onderzoeksmateriaal is zoekgeraakt en dat treft alle partijen en niet alleen de Atal.

Sterke punten

Zwakke punten

Bezoek Ziekenhuis Amstelland Reviews over Ziekenhuis Amstelland

Schrijf een reactie op deze review