Onrechtvaardige benadering

Mijn vader is ‘s nachts met spoed opgenomen. Ik wilde hem graag in de ochtend zien om hem een knuffel en een kus te geven. Toen ik bij de receptie vroeg om de afdeling/kamer werd mij gezegd dat ik niet op bezoek mocht komen. Vanaf 14:00 uur was ik welkom. Het was 9:30. Ik begrijp dat er regels bestaan maar misschien kan er ook een keer gekeken worden naar de persoon en situatie. Op deze manier lijkt Rijnstate meer op een gevangenis dan een ziekenhuis. Als de situatie andersom was geweest was mijn vader dan wel toegelaten? De receptioniste was het zelf ook niet eens met het beleid van het ziekenhuis? Vreemde manier van werken lijkt mij.

Sterke punten
Deze waren op het moment niet aantoonbaar

Zwakke punten
Het gevangenis beleid van een ziekenhuis

Bezoek Rijnstate Reviews over Rijnstate

2 reacties

Dat is algemeen bekend over Rijnstate . Zo ook hoe zij moeten beledigen tegen over patiënten met hun echtgenoten en ook hoe zij moeten discrimineren . Daarom is Rijnstatevook z'n slecht ziekenhuis voor beschreven. Waar liever de patiënt weg doet lopen dan naar binnen doet gaan

Geachte Mevrouw.
Wat u moet doen , leg de klacht voor bij de Patiënten Federatie. Zij kunnen u helpen bij uw klacht.

Bezoek Rijnstate Reviews over Rijnstate

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Rijnstate
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review