Slechte diagnose bij een Inter

Het is weer raak bij de Internist van Rijnstate Ziekenhuis Arnhem. Waar opnieuw niet naar de patiënt wordt geluisterd. Dit is al de zoveelste keer dat een internist verkeerde conclusie doet trekken. Als de patiënt voor heen al eens over is behandeld bij eenendertig ziekenhuis. Waar de Internist de gegevens kan opvragen. Maar dat doet men niet bij Rijnstate in Arnhem. Waar de Patiënt als proefkonijn wordt behandeld Waar ook de medicijnen zonder enige voorwaarde worden uit geschreven . Omdat men reductie op doet krijgen. Als dat niet meer mag. Waar Rijnstate Arnhem gewoon weg lak aan heeft. Nog even en Rijnstate kunt gaan sluiten omdat er geen ene patiënt er meer naar toe wilt. Ik kan beter de klacht bij het Regionele Tucht College voor leggen dan de klacht bij de Klachtencoordinator voor leggen, die toch niet in het belang van de patiënt doet handelen maar voor het ziekenhuis doet handelen.

Sterke punten
Eigen rechter spelen, waar nog altijd de toestemming van de patiënt waardig is. Waar de Behandelende arts lak aan heeft.

Zwakke punten
Verkeerde diagnose bepalen en slecht luisteren naar de Patiënt

Bezoek Rijnstate Reviews over Rijnstate

1 reactie

Ik snap u volledig! Ik heb 3 jaar chronitpijn in mijn maag. Paar keer gekeken in de maag zelf niks gevonden en word gewoon naar huis gestuurd! Er wordt niet eens moeite genomen om verder te onderzoeken. Ze willen ook niet doorverwijzen naar ander ziekenhuis. Heel erg slecht. Met veel veel moeite zelf gelukt om andere ziekenhuis te regelen. Dat hele ziekenhuis deugt niet!

Bezoek Rijnstate Reviews over Rijnstate

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Rijnstate
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review