ONNODIG LIJDEN / DOOD DOOR SG

ONNODIG LIJDEN / DOOD DOOR SG

Het Spaarne Gasthuis laat de te oude mensen creperen bij ziekten die prima te behandelen zijn. Onze 95 jarige kwam daar op de SEH met een gebroken heup. Vertelt aan die SEH-arts te zijn uitgegleden bij het te snel LOPEN. Een rolstoel werd alleen gebruikt bij het overbruggen van grote lappen. De volgende dag werd het TEGENOVERGESTELDE als argument gebruikt om haar NIET te opereren : Anamnese : â�� Eigenlijk alleen nog in rolstoelâ�� en Beleid : â��Gezien niet mobiel thuisâ�� \\\\\\\\r\\\\\\\\nDe chirurg was ook van mening dat moeder te zwak was voor de operatie.\\\\\\\\r\\\\\\\\nHOEZO TE ZWAK ? Paar weken voordien nog op trektocht door Marokko !!\\\\\\\\r\\\\\\\\nMijn moeder was een LEVENSLUSTIGE vrouw , zag het nog niet als voltooid.\\\\\\\\r\\\\\\\\nMijn moeder lag daar wekenlang huilend , smekend om de operatie te roepen.\\\\\\\\r\\\\\\\\nOnze zenuwslopende zoektocht naar een ander ziekenhuis volgde. Ik, dochter, had inmiddels zware darmkrampen van de stress. \\\\\\\\r\\\\\\\\nPas na 23 DAGEN de GESLAAGDE operatie gevonden in het NWZ te Alkmaar. Had dus ook binnen 24 UUR gekund in het Spaarne Gasthuis ! Perfecte genezing operatiewond in Alkmaar â�¦.maar elders, op haar stuitje, een diepe DOORLIGWOND doordat zij eerst wekenlang roerloos met de gebroken heup in het Spaarne Gasthuis te Haarlem had gelegen. Bacteri�«n in die doorligwond. \\\\\\\\r\\\\\\\\nOnnodig lijden en dood. Wij, haar dochter en zoon, zijn erg boos!\\\\\\\\r\\\\\\\\nEn mijn volledige naam mag u erbij vermelden.\\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n

Sterke punten
Geen

Zwakke punten
Laat de te oude mensen in hulpeloze toestand creperen bij ziekten of euvels die prima te verhelpen zijn. De landelijke richtlijn is dat de pati�«nt de keuze behoort te krijgen tussen wel of niet opereren aan een gebroken heup. Moeders keuze : Wel opereren , blijven leven. Artsen bepaalden dat zij die operatie niet kreeg, moest gaan sterven.

Bezoek Spaarne Gasthuis Reviews over Spaarne Gasthuis