Meest slechtse ziekenhuis ooit.

Ik ben vandaag onwel geworden tijdens bezoek in t ziekenhuis. Receptie zei dat ik dan naar spoedeisende hulp moest lopen. Daarheen verhaal verteld dat ik flauwval neiging heb,leverpijn waarna ze me wrrogant vertelden dat sit spoeddienst was en dat ik hiermee naar de huisarts moest gaan. Ik zei dat ik niet eens in staat was om auto te rijden, de betreffende man zei : ik zie dat je met begeleiding bent? Ik zei ik heb deze man zelf gebracht naar t ziekenhuis omdat die niet in staa is om te rijden na operatie. Hij bleef me aankijken..? Ik werd gewoon weggestuurd. Hoe slecht is dit??! Walgelijk voor woorden. Ze zeiden bel dan om 17.00 uur naar de huisartsen post. Ik was daar om 16.00 uur. Zelfde afdeling mensen. Hele slechte gang van zaken.

Geen

Je wordt niet gehoord. Geen empathie. Niks.

Bezoek Rijnstate Reviews over Rijnstate

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Rijnstate