Kijk niet in de ogen van oogarts Missotten

Oogarts Missotten is door het Regionaal Tuchtcollege te Den-Haag een tuchtmaatregel opgelegd om de volgende reden: door zijn ooginjecties ben ik een jaar blind geweest en door een operatie in een ander ziekenhuis zie ik weer maar blijf levenslang hinder houden en aan de Prednison. En dat terwijl ik maar één oog had want mijn andere oog is sinds mijn jeugd blind. Ik heb nooit een woord van excuus gehad. Men zei in het Oogziekenhuis te Rotterdam dat men een rechtszaak met vertrouwen tegemoet zag. Geen greintje medeleven voor alles wat ik heb meegemaakt. Denk goed ma voordat u naar dit ziekenhuis gaat!

Helaas kan ik die niet noemen.

Niet luisteren naar patiënt
Geen tijd hebben door overvolle spreekuren waardoor fouten worden gemaakt
Oud / vies ziekenhuis
Terugbel afspraken niet nakomen

Bezoek Het Oogziekenhuis Reviews over Het Oogziekenhuis

1 reactie

Ik weet hoezeer deze dame te lijden heeft van het gestuntel van deze arts, iedere dag weer. Je zicht is een te groot goed om er zo onverantwoord mee te experimenteren zonder de patient eerst goed voor te lichten over de mogelijke risico's. Onverantwoord!

Bezoek Het Oogziekenhuis Reviews over Het Oogziekenhuis

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Het Oogziekenhuis