Heupvervanging voorste methode

Maandag 6 febr. kmr 109. Alle drie zijn we geopereerd en hebben een geheel nieuwe rechterheup. Het klikte goed tussen ons: Wim, Petro en Hans. We hebben veel lol gehad. Dr. Henkes en zijn team enerzijds en de verpleegsters, afdelingsarts en gastvrouwen anderzijds, ben ik veel dank verschuldigd voor hun toewijding. Dr. Henkes en zijn team hebben professioneel werk afgeleverd. de voorbereiding op de operatie ging vlot. De ruggeprik stelde niets voor. In de recoveryruimte is nog nazorg gedaan. Niets op aan te merken. De wond is klein en nergens heb ik bloeduitstortingen. Het verpleegteam is vriendelijk. behulpzaam en zorgzaam. Woensdag 8 febr. naar huis, naar Venray. Donderdag 9 febr. loop ik met 1 kruk. Vrijdag 10 febr. loop ik stukjes thuis zonder kruk. Herstel gaat vlot. Met veel waardering denk ik nog aan Dr. Henkes en het Hagaziekenhuis.

professionaliteit, zorg- verzorging, behulpzaamheid.

de fysiotherapie-afdeling zou iets meer oefenvoorbeelden kunnen meegeven.

Bezoek HagaZiekenhuis Reviews over HagaZiekenhuis

Stuur me een email als iemand een review schrijft over HagaZiekenhuis