dominante verpleging

Slechte ervaring met de afdeling Dermatologie krijg 2 dagen van te voren een sms denk om je afspraak om 10 over negen.
Wist van geen afspraak af en tevens omdat ik alleen woon met 2 middelgrote honden die ik uit moet laten en ik 16 km van dat ziekenhuis af woon moet op de fiets erheen veel te vroeg.
Dan ook nog zoiets ik moest me drie weken op bepaalde plekken op mijn achterhoofd met zalf insmeren wat ik dus zelf niet kon zien maar hier hebben ze ook schijt aan zoek het maar uit.
Ik heb de afspraak afgezegd mijn dossier opgevraagd en beëindigd met dat ziekenhuis.

Hebben ze niet.

Bezoek Dijklander Ziekenhuis Reviews over Dijklander Ziekenhuis

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Dijklander Ziekenhuis