Geldmachines

Voor een telefonisch consult van 16.28 minuten waarin nauwelijks iets zinnigs werd meegedeeld krijg ik een rekening van 178,30 euro 'categorie '1 of 2 bezoeken of consults op afstand' . Zorgverzekering geeft aan dat een ziekenhuis dit mag indienen. Wat een totale waanzin.

En gek vinden dat de zorg onbetaalbaar is geworden, als je als toezichthouder niet eens meer onderscheid maakt tussen enerzijds 2 fysieke bezoeken en anderzijds een telefoongesprekje van een kwartier. En wellicht zijn er ziekenhuizen die dan de daadwerkelijke kosten in rekening brengen maar het ASZ pakt de volle mep. Als ik nog niet ziek was, word ik het van dit soort graai-acties!!

Kan er zo snel niet op komen

De financiële administratie

Bezoek Albert Schweitzer Ziekenhuis Reviews over Albert Schweitzer Ziekenhuis

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Albert Schweitzer Ziekenhuis