Onfatsoenlijk Ziekenhuis

De Bali medewerkster van de Nefrologie is onbeschoft als je hun telefoonnummer doet opbellen. Legt zij gelijk weer op de haak
Dat houdt in de Slingland Zoekenhuis een zeer slecht ziekenhuis doet wezen. Want de wens van de patiënt wordt niet in acht genomen.
Elke patient die daar komt zal de Zorgverlener zelf gaan betalen

Deponeren de hoorn op de haak bij het contact maken van een zorgverlener

De plens van de patiënt wordt niet na gekomen

Bezoek Slingeland Ziekenhuis Reviews over Slingeland Ziekenhuis

1 reactie

Kan ik volkomen begrijpen . Want Slingeland is al bekend met hun slechte diagnose doen aanstellen . Als de wensen van patiënten toch niet worden nagekomen . Maar op eigen houtje blijven door gaan. Waar RV Lindeman die zijn bril toch niet gebruikt. En die Nefroloog Job Huusen zal nooit de Patiënt komen te zien die kan beter Vieze Voorzitter wezen en zijn baan als Nefroloog wel gaan vergeten.
Want dit is toch wel schandalig hoe Slingeland Ziekenhuis zijn patiënten zeer slecht weten te behandelen.

Bezoek Slingeland Ziekenhuis Reviews over Slingeland Ziekenhuis

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Slingeland Ziekenhuis