Slechte behandeling

Het is gebleken dat Slingeland Ziekenhuis niet meer voldoet aan de wens van de Patiënt , als de Patiënt nog altijd het laatste woord heeft over zijn/haar lichaam.
Waar een Patiënt de wens doet geven , bijvoorbeeld ik wens verder geen behandelingen en onderzoekingen meer bij mij te ondernemen
Blijkt dat de Nefroloog J. Huusen het niet in acht te nemen. Zelfs niet welke afdelingen dan ook om de behandeling gewoon weg door te zetten. Mijn besluit is nu bij elke behandeling zal de zorgverlener een betaling moeten betalen van € 4.500,00 ten goede van het Regionale Tucht College en mij een schade claim van € 25.000,00 want een slechte diagnoses wat ik niet bezit is dat Slingeland Ziekenhuis hard bezig om de slechte Ziekenhuis te worden van de Gelderse Ziekenhuizen.

Verkeerde diagnoze vermeldingen

Niet aan de wens van de patiënt nakomen

Bezoek Slingeland Ziekenhuis Reviews over Slingeland Ziekenhuis

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Slingeland Ziekenhuis