6 lange uren moeten wachten op ehbo

Laatst afspraak gehad bij plastisch chirurg en ben daar op mijn laatste krachten naar toe gegaan. Daar stuurden ze mij naar EHBO. Kom bij de triage en werd blauw ingeschaald. Omdat ik niet ziek eruit zak. Dus eerst naar hap waar ze mij vertelden dat ze met deze waarden weer verwezen naar spoed. Meld mij weer aan en de triage schaalde weer blauw in.. wel hartfilmpje genaakt en bloed geprikt en urine ingeleverd. Ik mocht niet eten en drinken terwijl ik naderhand de symptomen van uitdroging onderzocht heb en alle symptomen waren er. Maar ja voor de 4e keer ik oogde zo gezond. 22.00 werd ik eindelijk onderzocht en weer oogde ik zo gezond totdat de waarden bekeken werden en ik uitgedroogd bleek met nierfunctie van 58%. Daarna dus pas goed geholpen. 1 van de symptomen is depressie en als gevolg daarvan suïcidale gedacht want was zo moe eb lathargy, s geworden. Daar zat ik dan urenlang alleen zonder dat iemand nog naar mij kwam kijken. De neiging om weg te kruipen en het idee dat ik de afsluit dopjes van het infuus naaldjes open zou maken. Maar ja ik oogde niet ziek. Ik zou dolgraag horen waarom ik zolang in die lege wacht kamer zat want eigenlijk heeft mijn dit getriggerd naar vroeger waar ik zeer slechte ervaring had bij de EHBO. Ik kan dit geen plek geven. Ik vermoed dat jullie dachten dat ik aansteller was.

Toen eindelijk de diagnose er was werd er adequaat gehandeld en ben goed verzorgd. Wel naar nogmaals te horen dat ik gezond toonde waren ze wel geschrokken dat ik echt ziek was en ben super verzorgd daarna. Daar bedank ik jullie voor.

Mensen met psychiatrisch achtergrond hebben jullie te weinig inzicht in.

Bezoek Maasstad Ziekenhuis Reviews over Maasstad Ziekenhuis

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Maasstad Ziekenhuis