Slecht ziekenhuis

Ik kan helaas geen positieve review over dit ziekenhuis schrijven.

Geen.

Veels te lange wachttijden. Ik ben eind april aangemeld door mijn huisarts en eind augustus kon ik pas komen.Voor de uitslag van de foto's en scans kan ik weer 2 maanden wachten zodat ik eind oktober pas krijg te horen wat er bij mij gevonden is. Al met al ben ik dan een half jaar verder. In deze tussentijd word er niets aan de hevige toenemende pijnen gedaan die ik aan 3 rugoperaties (overigens in een ander ziekenhuis) heb over gehouden dus ben hier niet accoord mee gegaan. Na lang aandringen heeft de dokter mij dan gebeld en hoewel de uitslagen niet goed waren en gebleken is dat ik veel pijn had heeft hij mij terug gestuurd naar het ziekenhuis waar ik notabene uitbehandeld ben. Onbegrijpelijk. Ook is er een gebrekkige communicatie tussen mij en de behandelend arts en met zijn secretaresse.

Bezoek Sint Maartenskliniek Reviews over Sint Maartenskliniek

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Sint Maartenskliniek