Te lang wachten afspraak

Ik.was vandaag naar de havenziekenhuis bij de gunaecoloog gegaan en had een afspraak.om 10:50 uur. Ik was eral om 10:40 uur. Vanaf die tijd stond ik te wachten.de wachtkamer was vol en alle mensen werden geholpen,behalve ik. Mijn vriend ging naar de balie om te vragen waarom we nog niet geholpen werden, want het was al 11.45 uur. Ze zeiden het is beetje uitgevallen. Wat later toen werd het al 12 uur ben ik zelf gegaan en tegen mij zei ze de eerst volgende ben ik. Oke was ik blij mee, maar toen was er nog wat mensen gekomen en die werden weer eerder geholpen dan ik. Toen werd het al 1 uur en was ik helemaal boos geworden en ben naar de balie gegaan en gezegd dat ik wegga en een andere afspraak wil. Zegt ze lachend je bent zo aan de beurt, maar dat heb ik de hele tijd al zitten horen. Heb nooit meegemaakt dat ik bij een afspraak 2 uur lang moet wachten om geholpen te worden, belachelijk gewoon.

Het zal wel een goed ziekenhuis zijn maar niet al te goed. Kom niet op me in de goeie punten

Wachttijden te lang wachten

Bezoek Havenziekenhuis Reviews over Havenziekenhuis

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Havenziekenhuis