slechte ervaringen als pati�nt �n als bezoeker

slechte ervaringen als patiënt èn als bezoeker

1* Ik kwam bloed spuitend uit een wond in mijn hoofd na een val aan bij de balie van het Havenziekenhuis. Ik hield de wond dicht met mijn vingers om het spuiten tegen te houden. De baliemedewerkster weigerde mij naar de EHBO te verwijzen als ik niet eerst mijn zorgpas toonde. Waar ik niet bij kon, omdat mijn hand het bloed spuiten tegen hield. Omdat ze aandrong, liet ik de wond los om de pas in mijn portemonnee te kunnen pakken. Pas toen het bloed op de balie spoot, werd ik doorverwezen. Toch eerst de pas moeten laten zien. 2* Mijn moeder moest na een val thuis voor behandeling in het Havenziekenhuis verblijven. Toen ik bij haar op bezoek kwam hoorde ik in de gang al een verpleegster luid en grof tegen mijn moeder te keer gaan. Vanwege het feit dat mijn moeder in haar bed dringend hulp nodig had, niet bij de daarvoor bestemde bel kon, en daarom "zuster, zuster" riep, wat blijkbaar tegen de zin van de verpleegster was, die in een kamer ernaast bezig was? Geluk was dat ik er getuige van was en een klacht kon indienen. De verpleegster moest op het matje komen van de leiding en ons haar excuses bieden.

Het ziekenhuisrestaurantje

Bureaucratie baliemedewerkster en, althans in mijn ervaring, verpleging.

Bezoek Havenziekenhuis Reviews over Havenziekenhuis

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Havenziekenhuis